glenn-morten Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Hei....jeg kjøpte meg en e34 etter min konfirmasjon. Det er en 520i 24v 1991 mod... Toppen var gåen når jeg kjøpte den, så jeg bestemte meg får å bytte motor. Her er litt info om bilen: 150hk diamantsvart metallikk 2x ellvindu ell takluke sentrallås skinnratt manuell Ting som har blitt gjort med den: hvite blink foran+sidene sota baklykter ny endestuss ny stereo tåkelys m-tech skjørter ny motor pga sprekk i toppen div ting i motor rom logo i frontruta 16"bbs felger byttet høyre front lykta Ting som skal gjøres: m-tech bakfanger-har m-tech spoiler-har rgm front spoiler senke usikker mm-kom med forslag 18"felger-har men må ha nye dekk-235 40 18 foran-265 40 18 bak lakke grått bare i bånn som på m5 øyelokk bakrute senker nye emblemmer sote ruter nytt sportsratt dvd skjermer Her kommer div bilder av bilen som den var: her er noen bilder av bilen av det jeg har gjort.
Mikke1981 Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Ble finere nå som du har gjort litt med den,M tech blir pent på bilen.
ingard Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Det er ikke mye power i en 520, så stickeren er litt feil Pluss, den er ikke pen, krasjer jo med alt. Så ville jeg lakka skjørtene Ellers har denne potensiale, du har fine felger liggende?
glenn-morten Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Nå har jeg fått tatt noen bilder av motoren..... og takker får svar...
glenn-morten Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 nå har jeg fått lakka det grå-brune dekslet på motoren til svart...bilder kommer...og så har jeg lyst til å bygge en kasse i bagasjerommet te 12" 2 ell 1 er ikke sikker.. kom me forslag te åssen jeg kan bygge å få mest trøkk inn i bilen....
glenn-morten Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 hei er LENGE siden jeg ha vært her nå XD....tenkte å fortsette denne tråden her så nå har jeg ikke fått gjort så mye men XD her er litt info om det jeg har gjort ... utvendi.... 18" rondel felger nye grøftelys klar glass senka den litt forran valsa hjulbuen bak men ikke mye XD bytta alle foringer å sånn planer om den... fortsatt lakke m stylinga som enda ikke har blitt gjort kjøpe en leppe. skal gjøres snart men usikker åssn XD øyelokk senk m3 speil innvendig som er gjort.. bytta ut alt av annlegg 2 x 12" sub på en stor mds monoblock:) en jvc chamelon cd spiller mtx thunder 6x9 sony xplod frontsett...pluss forsterkere på diskantene her er noen bilder av det:) annlegget.. takker får svar å tips;)
A.Holzmann Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Hvordan ble resultatet etter lakkering av det grå dekselet i motorommet? Kjekt å se hva andre har gjort med motorommet
glenn-morten Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 jeg kan ta bilder i morra..men det blei ikke no fint får jeg gjorde det da jeg var 14-15 hadde ikke så erfraring me lakking da hehe... men skal ta det på nytt en dag jeg gidder å skru den fra hehe...
glenn-morten Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 de koster 19 laken me dekk men jeg kjøpte de brukte uten dekk hehe... er strøkene:D
Wolfeh Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 19k var litt mye xD I hvertfall når du går på skolen. Nei får vel nesten leite etter noen brukte
glenn-morten Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 ja de koster 19 nye men jeg ga 5 får de brukteXD
glenn-morten Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 syns det blei litt fint hehe..men ska ha non andre når jeg får peng XD men jeg syns de kledde den fargen på bilen jeg da^^
knut_olestad Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Pen bil, rondell er rett på E34 Men den må ned litt foran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå