glenn-morten Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 ja det er jeg helt enig me deg i hehe syns den er litt får høy ja...men har du non tips på mm på senk foran på den bilen me de felgane??? vil ikke ha får mye heller XD
knut_olestad Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Litt usikker på hva man få til E34, men om du får den ned rundt 40 mm foran så blir den lav, men kjørbar http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... mers+rauma Litt nede på linken finner du en som er senka 40 mm og har Rondell
glenn-morten Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 den har jo rieger leppa å den har tenkt å bestille den te min og:)
glenn-morten Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 ja det syns jeg ass:) gleder meg te å få bestilt den hehe
glenn-morten Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 idag har jeg bestilt rieger leppa:D med det dtm sverdet så nå venter jeg bare på å få det hjem så må jeg få kjøpt no lakk å lakke stylinga
glenn-morten Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 noen som har non bilder av en e34 me den leppa + den dtm sverdet under?? lurer på åssn det blir XD
glenn-morten Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Skrevet Juni 30, 2008 ja her om dagen fikk jeg leppa fra ebay jeg ville ikke sende den me fly så de sendte den me båt å derfår kabba de leppa i 2 :(så jeg må lappe den sammen igjen før lakkering.. + at her om dagen så kjørte vi hjem fra sverige..å han som kjørte da dro ut 3 giret å skulle opp i 4 så bommgira han te 2 så da gikk den motoren te %"#¤T¤"...... men så har jeg skaffa meg en m50 b25 gidder jo ikke å hive i samme motoren får andre gang hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå