Liza Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Har en bmw 318 TDS touring 98 modell. Har vurdert og sette på et effekt anlegg, men er usikker på hvordan lyden blir.. noen som veit?
Liza Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Tompan skrev: hjelp nå lisa her da gutter Hehe det her var det tydligvis ingen som hadde noen formeninger om
Rabies Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 vil jo tro at det blir like bra som på en 318 bensinmotor. Har ikke erfaring på området men med tanke på at det vistnok skal gjøre underverker med lyden på en 316 (som jeg har) så tror jeg ikke det skal bli værre i hverfall. Men noen særlig effektøkning bør du nok ikke regne med, men det visste du sikkert.
shv Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Vel, når det handler om lyd så blir jo det en smaksak. Jeg for min del synes at 4-sylindret diesel har en lite pen lyd, og å forsterke denne lyden ville ikke være ønskelig i min bok.
Rabies Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Det er en smakssak som du sier. Mer bråk er mer morro. (min tanke) Har ikke hørt diesel med effektanlegg men om ikke pen kan den jo sikkert høres fet ut...
Liza Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Det er ikke særlig pen lyd i den nei. Det er derfor jeg spørr om det er noen som veit, for jeg gidder jo ikke og bruke penger på det vis det høres helt jævli ut..
-Roger- Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Har hørt en 325tds med effektanlegg og det var GROM lyd... Men det er jo også 6'er da! Men hadde jo vært artig å hørt en 4 sylindret diesel, med chip, filter og effektanlegg
Liza Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Har fått høre at det blir bedre enn med vanlig eksos, men noen sier at det høres enda mer ut som en traktor
-Roger- Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Ja, hvis det er lyd, en er ute etter er det kanskje like greit å kjøpe bmw med 6'er
Tore Diesel Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Jeg for min del hadde ikke satsa på effektanlegg på en 318tds nei. Ikke fordi det er diesel, men fordi det er 4'er i kombinasjon med diesel. Effektanlegg på 325 tds derimot er helt topp, men det hjelper vel deg lite
Liza Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 -Roger- skrev: Ja, hvis det er lyd, en er ute etter er det kanskje like greit å kjøpe bmw med 6'er Hehe ja det er kanskje sant det, men man skal ha penger til det! Også er jeg veldig glad i bilen min, har ikke vært noe feil med den i løpet av de to årene jeg har hatt den, og den går billig
Liza Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Tore Diesel skrev: Jeg for min del hadde ikke satsa på effektanlegg på en 318tds nei. Ikke fordi det er diesel, men fordi det er 4'er i kombinasjon med diesel. Effektanlegg på 325 tds derimot er helt topp, men det hjelper vel deg lite Det gjør det Jeg får se hva jeg gjør.. er ganske usikker på om jeg skal kjøpe meg effektanlegg
shv Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Det er klart at det blir annerledes med 6-sylindre. 4-sylindrede biler som skal høres bra ut er typisk sugemotor med høyt turtall og karbon innsug!
Liza Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 shv skrev: Det er klart at det blir annerledes med 6-sylindre.4-sylindrede biler som skal høres bra ut er typisk sugemotor med høyt turtall og karbon innsug! hehe det sier ikke meg så jævli mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå