lunde Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Se hva jeg fant på autodb Er du svak for usmakelig styling er ikke dette noe for deg http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1671371 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 sett verre men ikke mye fin denne her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Dette MÅ være en kødde annonse ! Ferdig med den saken. Når jeg så bilen så minte den meg om disse bussene og lastebilene i India... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Normalt er det bare X modellene til BMW som er så høye . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Made in India? Edit: Skrivelaif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Kebab me ekstra saus dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Er det hevet eller noe? Nydelig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 "mange m3 styling" ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 dubai racing?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 klart dette er kødd.. hva ellers?? og hvem putter sånnt på en 318? full av chromedritt i huet og rævva.. jeg blir forbanna her jeg sitter... j#¤%a P4KK1S styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Han som har gjort dette med den bilen kunne jammen ikke ha vært edru!! fysj!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 hva er det med folk å ha refleksvesten rundt setet?.. faen assa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Ser ut som en køddeannonse. hvis dere leser annonseteksten er det en typisk "made-up pakkis-norsk" ordbruk! Og er det IKKE en køddeannonse så syns jeg synd på eieren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 "dvd skin trak foran ..." Noen som kan si meg hva i videste verden dette er ? Må anstrenge meg hardt nå for å ikke komme med videre kommentarer... .....men neiiii jeg greide ikke å holde meg!! aahahahahhaha hahahaaha -HVA- er det som feiler folk idag ?! ååååh jeg får vondt.. se så mye arbeid det er lagt i det da! Han har sittet å pøtet på sånne kromlister på alle rillene i luftekanalene Han har lakkert girbelgen sin! Det henger og dingler hundreognils ting ifra taket og andre steder.. Han har tusjet på et eller annet på dekkene sine. Han HAR regnavvisere, og skvettlapper! Åsså har han sinteste dørkmattene i Vest-Agder og omegn. ÅHÅh heldigisen har 6gir, det MÅ vel ver pga. dtm-streameren. Han har forsyne meg STJÆLT rattet fra Millennium Falcon !! http://www.youtube.com/watch?v=Oq5ZVdhHsiQ Fikk faktisk mer Rally feelingen her jeg.. kebab i finnskogen. Solberg watch out! Dette er seriøst noe av det værste jeg har sett. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Sorry men jeg blir forbanna når jeg ser sånt!!! Skulle vert straff for slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå