B.E.E. Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Fikk litt sånn tivoli-stemning da jeg så bildet inne første gang. Masse farger og ting alle steder hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 OT: Hvor selger de slike girmansjetter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 ser ut som han har stjålet ratt fra en spillkonsoll;) hadde et sånt ratt til ps2 før=) ser han ikke har turt og legge ut noen tlf. nummer hehe hvorfor det tru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 En ser jo bare hvordan det går når enkelte for holde på som de vil uten innvendinger/tips fra andre:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 At dere sier "pakkis styling" synes jeg er enda mer tragisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hehe uff da ser slett ikke bra ut detta men er jo vær sin smak så sikkert derfor han som har bilen har styla den på sin måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 A.M = Achmed Mohammedish? Fin denne. Ikke oversenket iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 fytti helvete.... faktisk noe av det værste jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 ingen som sa pakkis styling da... ikke direkte men det er jo våre nye landsmenn som er stor fan av plast chrome rundt dørhåndtak og rundt lykter og i både 1ern 2ern og 3ern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Når jeg ser det flotte interiøret får jeg en følelse av at det lukter en blanding av jean paul gaultier, bryllkrem og kebabsaus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Dette MÅ jo være den feteste taxien i Karachi ? Fy f...interiøret minnet meg om et bilde jeg så for mange år siden av en østeuropeisk bil med 1 million dingser inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 hehe,,, tippa det e noen av vår"s ny landsmenn sin bil!! en lada ser bedre ut enn en bmw som er styla sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 selger burde vært tildelt 286 piskeslag for å kalle det der for m3 styling i dette tilfellet vil jeg si at smaken ikke er som baken, altså todelt, men tredelt. man har en smak for hver rompeball og så har man den tredje som sitter innerst og øverst midt mellom. denne "bilen" vil jeg si tilhører sistnevnte kategori. at det går an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 klart dette er kødd.. hva ellers??og hvem putter sånnt på en 318? full av chromedritt i huet og rævva.. jeg blir forbanna her jeg sitter... j#¤%a P4KK1S styling Det utrolige er at jeg har sett denne bilen kjøre rundt i Kristiansand sentrum. Får sjokk hver gang! Ser ut som den er hevet. Haha. Noe som ikke kommer med på bildene er chromebokstavene bakpå, hvor det står "HAMANN". De står like godt montert som en unge ville plassert bokstav-magneter på kjøleskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå