Diesel power Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Alfa går tilbake til RWD, og jeg må innrømme at jeg liker Alfa sitt designspråk veldig. De er selv med FWD rimelig underholdende å kjøre. Og jeg betviler derfor ikke at dette kan bli kjøreglede av rang. Hadde de bare kunnet få skikk på teknikken sin(Driftsikkerhet) Artikkel: http://www.dn.no/d2/article1214811.ece?WT.mc_id=dn_rss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Leste om den for en stund siden. fin biler alfa romeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 gode nyheter:D er også veldig fan av alfa-r, designmessig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Den der var fet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Fysj. Altfor rund etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Ikke dum denne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Denne ser helt fantastisk ut! Og med en motor produsert i Maranello tror jeg ikke den blir helt feil. I følge Ferdinand Motor har de en på vei dit (bestilling). Den blir nok oppsøkt av meg så raskt ankomsten er bekreftet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 hmmm første tanke var at dem hadde horet batmobilen med en aston martin, men ser jo ganske så rå ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Frekke linjer på den der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 strøkent har altid hatt sansen for alfa jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hm. Hadde ikke helt sansen for denne. Alt for rund, nesten som en oppblåst boble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Den der falt i smak gitt! Rett og slett nydelig! Bare så synd at med 450hk under panseret vil prislappen bli langt over hva jeg kan rutte med.. Lagt til på drømmebil lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 er detta no oppfølger til den gamle konseptbilen Tipo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Alfa lager veldig tøffe biler, og kjøreegenskapene er overaskende gode til å være forhjulsdrift. Da kan det bare bli bedre med RWD Bare synd at kvaliteten og driftssikkerheten ikke kan forsvare den relativt høye prisen. Syns denne 159 Ti'en ser tøff ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Alfa lager veldig tøffe biler, og kjøreegenskapene er overaskende gode til å være forhjulsdrift. Da kan det bare bli bedre med RWD Bare synd at kvaliteten og driftssikkerheten ikke kan forsvare den relativt høye prisen. Den der er rålekker. Høy pris i innkjøp, dårlig annenhåndsverdi. Kostbart å kjøpe ny ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå