Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 4 nesten nye gatesliksdekk som eg skal selge, dim på dei er 225\45\17.

dekka heiter Falken azenis. dei stod på felgene mine når eg kjøpte dei og dei er god som nye, han eg kjøpte felgene med sa at dekka kosta 12000 nye! dei er ikkje til salgs i europa. han ha importert dei frå USA.

dei må vekk fort pga pengemangel. 5-6000kr!

er du intrsisert send ei mld eller ring på 99474259.

DSC00322.jpg

DSC03598.jpg

DSC03679.jpg

DSC03680.jpg

Nei, felgene er ikkje til salgs! berre dekka

Skrevet

Du har nok blitt litt lurt, ang prisen på de dekkene. Jeg har 4 stk. i bestilling fra USA, i samme dim som dine (bare med nytt mønster), å prisen for 4 stk. inkl. frakt og avgifter er ca 4500.-

Så jeg vil tippe at ca 4000.- er en reel pris på disse

Skrevet

hmm, ja virka litt rart for eg ringte han fyren etter eg ha fått felgane å dkka da å då sa han 12000, men kan hende eg har mosforstått han da. men då skrur eg ned prisen til 4000

Skrevet

det er eg som selger dekkene, Tordd er en kopis av meg så la di ut for meg pga at eg ikkje hadde bruker. Men du kan no kjøpe mine da, nokon intriserte?

Skrevet

Åååå, detta var billig tenkte jeg å kasta inne enn bestilling på 4 stykk Falken AZENIS RT-615 i dimensjon 215/40-17 og det første som møter meg er:

ERROR: We ship to the US and Canada only.

reg deg på jetcarrier.com.

da får du en adresse som de sender det til i usa og så sender de det videre til deg billig...

funker jævlig bra...

Skrevet
ingen andre som er intrisserte da? dei må vekk fort! er blakk!

Legg dem ut på BMWCCN forumet, så skal du nok se at de forsvinner fort.

er ikkje medlem der, og slik eg har forstått det koster det penger og eg er egentli ingen bmw gutt, so eg gidder ikkje å invistere i medlemskap der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...