StianA Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 hello har et sett angel eyes liggendes til e36 sedan(4 dørs) lyktene er brukt i 1 mnd og selges pga jeg ikke har noen bmw lengre:( merket på lyktene er jeg ikke sikker på men de er godkjent og her er et bilde av de budrunden startet på 300 kr;) så gi bud;) alt av pærer og ledningsnett følger med;)
StianA Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 jepp er plastglass men er ingen riper i glasset lyktene dugger ikke heller. er bare plug and play
ehrnst Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 når avslutter du budrunden da? ser AE-ringene står "feil" vei?
iNthe Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 fått di fra lyngdal? (i form av et bilkjøp) isåfall er det gamle lyktene mine..
gisse Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 jeg hadde samme lyktene. de lak som faen med vann. var reine vannbasenget inni de. men ser bra ut når det ikke har regnet på 2 uker noe som ikke har skjed i år
StianA Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 nei disse har jeg kjøpt nye i butikk så gisse hvis du ikke skal by eller lurer på noe setter jeg pris på at du ikke poster her!!
StianA Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 jeg hadde samme lyktene.de lak som faen med vann. var reine vannbasenget inni de. men ser bra ut når det ikke har regnet på 2 uker noe som ikke har skjed i år har du borret hull i de du da? disse er i hvertfall tette og dugg frie!
StianA Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 her er et bilde av lyktene da de sto på gamle bilen min;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå