Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dr_S:

jeg har laget en prosjekttråd ja, kommer bilder der etterhvert som jeg får gjort ting på den :)

ang den bilkupp.com sia mi, så får jeg ikke redigert den pga at det står den mangler frontpage ekst.... et eller annet :D hehe

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bruker MS Frontpage ja :lol:

Møkka program #-o:wink:

Ring evt. din web hotel utbyder og be dem sjekke at Frontpage Extension er sat rigtigt op på dit hotel, eller gjør det eneste rigtige og bruk Dreamweaver, Er HTML verdens M utgave 8):lol:

Skrevet

BoSJo hehe har laga den sia selv, syns den ser ok ut selv med Frontpage :)

men nå har det skjedde noe som gjør at jeg ikke får redigert den lenger

Skrevet

Hehe.. :)

Må si at jeg synes Egil får unødvendig mye pes for felgene sine her. Påstander om hærverk til og med :lol: Er jo tross alt snakk om en modifisering som tar toppen 20 minutter å tilbakeføre til orginalt.

Har selv ikke særlig sans for de helt ekstreme ombygginger, men disse felgene synes jeg absolutt kler bilen.. Er jo ihvertfall sort krom i senter og selv om kanten er BREEEI og blank så synes jeg ikke det blir for mye bling. Er i alle fall skikkelig kant 8)

Skrevet

HAHAHA....

dette var morsomt.

Her får jeg mer pes for felgene mine av plastic fantastic turbo fart fart gutta enn jeg fikk av Der Original polizei på BMWCCN.

Og jeg som trodde folk her var mer tolerante, har ihvertfall det inntrykket etter syt på BMWccn forumet.

Dersom noen ikke har mer fantasi enn at man skal putte BBS eller Alpina felger på en bil så synes jeg oppriktig synd i dere.

Fy faan så kjedelig, annenhver BMW har jo disse felgene.

Egentlig så driter jeg i hva dere synes, jeg kjøpte felger i svart krom for å være anneledes, og jeg har fått utallige positive tilbakemeldinger, og bilen vekker uten tvil oppmersomhet, og felgene gir bilen ennå større blikkfang.

Men bare sitt der i BBS/Alpina boblen deres dere.

Jeg ler av dere kjedelige mennesker..........

Skrevet

Du har selvfølgelig rett til å sette hva du vil av felger på bilen din ;) Men vi må også få lov til å ha meninger, men det du sier med at annenhver BMW har BBS eller Alpina har ihvertfall ikke rot i virkeligheten :)

Skrevet

hehe, her var jeg visst ganske bastant i natt.

må prøve å ikke skrive innlegg etter jeg kommer hjem fra byen mer.

Dare to be different, sier jeg bare.

Svært mange BMW har BBS eller Alpina felger, personlig er jeg tilhenger av 5-eikede felger, jeg har også visse krav til renhold, som f.eks ast jeg ikke gidder sitte med tannbørsten å vaske felger.

Jeg liker også felger med kant, noe BBS og Alpina felgene ikke har nok av.

Dessuten har de for menge eiker i mine øyne.

Han som solgte meg felgene, syntes heller ikke det var noe spesiellt med felgene, de så helt ok mente han.

Helt til vi satte dem på bilen, da endret han mening og syntes det var gromt.

Bildene gir heller ikke det sanne inntrykket av felgene og de tar seg bedre ut i levende live, mye det samme som enkelte typer lakk.

Min bil, min smak, mitt valg.

Skrevet

Jeg synnes også at Egil har funnet felger som er utradisjonelle... Men det gjør bilen spesiell og gir den oppmerksomhet. Tror ikke denne tråden hadde blitt startet hvis den hadde samme felgene som CSIen over. Jeg er mye og jobber i USA og der ser jeg masse biler med store kromfelger og må si at jeg liker det bedre og bedre... Og dem som alltid sitter her og håndhever Janteloven her på Bimmers med store ord har vel knapt nok en hel bil som koster det samme som felgene til Egil.

Skrevet

BMW med kromfelger har som regel eiere med unorske navn.. Uten at jeg kategoriserer bilen til Sandvik slik. E31 i seg selv er knalltøft og overskygger det.. Hver sin smak! :)

Skrevet
BMW med kromfelger har som regel eiere med unorske navn.. Uten at jeg kategoriserer bilen til Sandvik slik. E31 i seg selv er knalltøft og overskygger det.. Hver sin smak! :)

Her i området er vi ikke så plaget med sånne "unorske" Så lokalt her tror jeg ikke det er det første som folk tenker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...