Jovie Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Da har jeg endelig fått meg ny bil Bilen er en drøm og kjøre Kunne kansje vært litt høyere men det får jeg ordne når jeg får råd til justerbart senkesett.. noen som har tips til et bra justerbart til en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schviiin Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Fin bil! Selv om jeg er mer fan av M-tech. Jeg kommer antageligvis til og skaffe meg KW Variant 2 eller 3. Det skal være bra Men er kanskje litt stiv i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jovie Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Takk kom gjerne me tips om ting dere syns kan forrandres:) Er forresten masse utsryr på denne bilen også. Største kjørecomputern, antispinn, justrebar rattstamme osv osv. Det var vist ikke standard på disse bilene?.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daywalker-^ Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 sot siderutene dine, angelseyes osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Gratulerer med ny bil Så ganske fet ut.... Ikke hver dag man leser om noen som syntes bilen kunne vært høyere Hvor mye er den senket? Var jo ikke helt ekstrem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Personlig, og da mener jeg personlig. Så hadde jeg kjørt full m-tech på den, vurdert angeleyes og kanskje byttet baklykter til vanlige M3 lykter, selv om disse står litt i stil til resten av bilen som den er nå. Jeg hadde holdt meg unna soting, med tanke på at man bare "får" sotet bakre vinduer så ser det gjerne litt halvt, og kanskje på grensen til harry ut. Men nå må du huske det at min mening spiller egentlig null rolle, er du fornøyd med hvordan bilen din ser ut så er den konge. Jeg synes den ser gjennomført ut, selv om jeg ikke liker stylingen så godt. Mvh, Bernt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Personlig, og da mener jeg personlig.Så hadde jeg kjørt full m-tech på den, vurdert angeleyes og kanskje byttet baklykter til vanlige M3 lykter, selv om disse står litt i stil til resten av bilen som den er nå. Jeg hadde holdt meg unna soting, med tanke på at man bare "får" sotet bakre vinduer så ser det gjerne litt halvt, og kanskje på grensen til harry ut. Men nå må du huske det at min mening spiller egentlig null rolle, er du fornøyd med hvordan bilen din ser ut så er den konge. Jeg synes den ser gjennomført ut, selv om jeg ikke liker stylingen så godt. Mvh, Bernt. hmm....det gikk no ganske bra å sote forvinduene mine Enig i at det ser harry ut med toning/soting på bare bakvinduene, men det gjelder bare å ikke velge den aller mørkeste filmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Du sier nok noe der ja, personlig har jeg ikke mye erfaring med soting av ruter. Jeg trodde bare det at soting av vinduer frem ansees som ulovelig og straffes med bøter (?). En bil med diskre soting på alle ruter er veldig fint, men når "Geir" i sin Granada kommer rullende inn på plassen med helt sorte ruter bak og klare ruter fremme så ser det blodharry ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Ja er ikke lov å ha solfilm/påklistret film på siderutene foran.. Men hvis du får det gjort proft og gjerne 35% toning så blir det bra, jeg har iallefall ikke blitt stoppet av politi el på eu ennå.... Geir sin granada med 90% solfilm fra biltema er fet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jovie Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2007 takk for svar Er ikke helt fan av soting på kun bakruter så tror jeg holder meg unna soting. Bilen er senket 60/60 så det kan føles som den er litt for lav av og til men det ser i allefall bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 LMM kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 bråker den mer enn før?? frieksos før lambdasonde kansje?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jovie Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2007 hmm nei tror ikke det er frieksos. for det kommer og går.... når bilen står på tomgang variere det hvordan den går, den kan gå helt fint og ikke bråke så plutslig begynner turtallet og vandre opp eg ned og det blir som en helt annen lyd fra den.. Jeg skjønner ingenting... :/ LMM kan det vell kansje være. men hva er di vanligste symptonene på at LMM er gåen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Tomgangsregulator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå