Gå til innhold

Min e36 325i Coupè

Jovie
 Share

Anbefalte innlegg

Takk :) kom gjerne me tips om ting dere syns kan forrandres:)

Er forresten masse utsryr på denne bilen også. Største kjørecomputern, antispinn, justrebar rattstamme osv osv. Det var vist ikke standard på disse bilene?....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig, og da mener jeg personlig.

Så hadde jeg kjørt full m-tech på den, vurdert angeleyes og kanskje byttet baklykter til vanlige M3 lykter, selv om disse står litt i stil til resten av bilen som den er nå.

Jeg hadde holdt meg unna soting, med tanke på at man bare "får" sotet bakre vinduer så ser det gjerne litt halvt, og kanskje på grensen til harry ut.

Men nå må du huske det at min mening spiller egentlig null rolle, er du fornøyd med hvordan bilen din ser ut så er den konge. Jeg synes den ser gjennomført ut, selv om jeg ikke liker stylingen så godt.

Mvh, Bernt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig, og da mener jeg personlig.

Så hadde jeg kjørt full m-tech på den, vurdert angeleyes og kanskje byttet baklykter til vanlige M3 lykter, selv om disse står litt i stil til resten av bilen som den er nå.

Jeg hadde holdt meg unna soting, med tanke på at man bare "får" sotet bakre vinduer så ser det gjerne litt halvt, og kanskje på grensen til harry ut.

Men nå må du huske det at min mening spiller egentlig null rolle, er du fornøyd med hvordan bilen din ser ut så er den konge. Jeg synes den ser gjennomført ut, selv om jeg ikke liker stylingen så godt.

Mvh, Bernt.

hmm....det gikk no ganske bra å sote forvinduene mine :lol:

Enig i at det ser harry ut med toning/soting på bare bakvinduene, men det gjelder bare å ikke velge den aller mørkeste filmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier nok noe der ja, personlig har jeg ikke mye erfaring med soting av ruter. Jeg trodde bare det at soting av vinduer frem ansees som ulovelig og straffes med bøter (?).

En bil med diskre soting på alle ruter er veldig fint, men når "Geir" i sin Granada kommer rullende inn på plassen med helt sorte ruter bak og klare ruter fremme så ser det blodharry ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm nei tror ikke det er frieksos. for det kommer og går.... :shock:

når bilen står på tomgang variere det hvordan den går, den kan gå helt fint og ikke bråke så plutslig begynner turtallet og vandre opp eg ned og det blir som en helt annen lyd fra den..

Jeg skjønner ingenting... :/

LMM kan det vell kansje være. men hva er di vanligste symptonene på at LMM er gåen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...