Mikke1981 Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 25 passer bra for meg å.. har send mail å hørt om det er ledig får vel svar i løpet av morgen dagen. Flott da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 25. november er det vel stor sjanse for snø der...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2007 25. november er det vel stor sjanse for snø der...? vi får da inderlig håpe det.. siden det er så sent på året så er snø en sjangse vi bare må ta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 passer 15" e36 felger på bilen din.. har noen pigg frie vinter hjul med dårlig mønster du kan låne.. Hmmm dem gjør sikkert det, er vel bare annet ET, men det tenker jeg ikke har noe å si på 15" trille børra hjul Skal op og se om jeg får M5'en ut av lagringsplassen....da tar jeg den men er bange for at den er klemt for godt inne....den står jo faktigst på vinter hjul nu jeg tenker meg om, så da kan jeg jo bare skru dem av....235 og 255 da får jeg jo skikkeligt vei greb og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 25 er bra for meg og... møtes på en stor plass i lillestrøm? noen som har noen forsllag.. nei ikke shell på strømmen.. det er alltid smekkfullt av rånere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Varemessen eller Olavsgård kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 hmm parkeringa ved varemessa er en bra plass!! jeg stemmer for engangsgriller og pølser osv på ringbanen ja.. ikke varemessa hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselDog Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Hmm... mulig jeg hiver innpå en M-Sport E87 da for moro skyld Moro å teste hva diesel børsa er god for på glatta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Dette høres gøy ut, bare håper jeg ikke jobber. Kan alltids være kjeglevakt eller noe, har pigger på ix`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Fått noe svar Smez? Det her blir gøy, bare å finne seg noen piggfrie dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Fått noe svar Smez? Det her blir gøy, bare å finne seg noen piggfrie dekk Har allerede gjort klar mine piggfri dekk når den tiden kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 nei har ikke fått svar på mailen min enda.. har jeg ikke fått svar i løpet av dagen så ringer jeg han igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Har fått dratt med meg ett par kamerater oppover E36 320 Touring og E36 316 Begge med shortshift Så her kommer det til å gå unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 kanskje jeg får brukt 523 i trygge omgivelser også for engangs skyld 325icab_88 da får du sett angeleyes a og bagasjeromsvingen du sendte meg,montert på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 da har jeg fått svar.. den 25 var ledig og jeg har sendt bekrftelse mail på at vi skal ha den. påmelding skjer på pm til muska.. send med navn, bil og tlf. dette koster oss 2000kr å leie så det vi bli 200kr per fører som skal kjøre. overskudd vil gå rett gunnar enten han vil eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå