j0lle Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 "bilen vekker oppmerksomhet" - Desverre ikke alltid positift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 jeg har heller aldri sett den, og godt er det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 æsj.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Rart det der med alle som har ikke godkjente biler sier: "Ikke godkjent, men ingen problem å gjøre det, har bare ikke hatt tid". Men de skal ha det til at det gjøres på dagen. Jaja folk har det travelt om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 han tørr ikke å vise den på biltilsynet og simonsen (jobber på biltilsynet) kommer til og le og ta bilder... han kommer nok bare til å riste på huet og sende stakkaren vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 fytti svarte hælvette!! <- ikke rasistisk uttalelse.. min talemåte det er det VÆRSTE jeg har sett... det der er som å banne i kjærka,pisse på koranen eller tegne en karikatur av mohammed... jeg synes synd på stakkaren som har brukt penger på stygg styling og lakk og lykter og ikke eier smak.. og så med en 4 dørs i tillegg da... sorry men jeg skjønner det bare ikke... dette har nok ødelagt nattesøvnen min i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 hahahahahaha, selgeren må ha skrevet ett 0 for mye på slutten?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Må være noen som har tatt noe som de ikke tålte før de begynte på denne! Å prisen kan ikke være i norske kroner det nekter jeg å tro på !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 "Bilen er påkosta mye.! Den vekker oppmerksomhet til tusen:)!" Du vekker også oppmerksomhet hvis du veier 300kg, det betyr ikke nødvendigvis at det er positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 E d muli si æ bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 så den idag! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Kjører faktisk forbi denne flere ganger i uken. Holder vel til i Vennesla. Alltid litt godt med underholdning på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 han holder til ca 250 meter fra der jeg bor, skal være enig i at jeg personlig hater hva som er gjort utseende messig med denne bilen, men jeg må si en ting, det jeg har sett å HØRT av denne bilen er bra, ombygging er gjort skikkelig, så jeg tror faktisk ikke den hadde hatt noe problemer gjennom en eventuell godkjenning. men dette er nå da noe jeg tror så klart. men selger her har sikkert ikke satt så jævli pris på disse komentarene deres, min personlige mening her er at hvis man ikke har noe positivt i det hele tatt å si så hold heller KJEFT.. mysil: du skrev at han ikke tørr vise denne bilen.. vet du noe om denne? siden du uttaler deg på denne måten. folk må få lov til å gå andre veier, jeg dømmer han ikke, men jeg personlig liker ikke det han har gjort med bilen, hver sin smak sier nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 mangler et nok der... skulle være: tørr nok ikke. . . var jo bare for spøk... bilen er sikkert grei den og godt bygget... har jo ikke noe med det å gjøre... men som alle andre så syntes jeg ikke den var spes fin, men hvis du skal begynne å henge ut folk så tror jeg du får begynne på noen andre enn meg... de som vet hvem simonsen er vet jo at han kan være ganske drøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Og så er det forresten sant at arendalitter og ikke minst venndøler er blodharry, faktisk 27 % mer harry enn gjennomsnittsharryen ifølge sist offentliggjorte statistikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå