oro2 Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Jeg har den siste måneden hatt problem med en ulyd som inntreffer spesielt i 1-3-gir, når bilen er litt kald, og når jeg akselererer. Hadde bilen på service i dag, og de sa at det var noen løse deksler som satt i på oppsiden av eksosanlegget. Er det noen som har hatt et lignende problem, og vet om dette er noe som går greit å fikse selv uten altfor mye erfaring? I følge versktedet var det ikke farlig å kjøre med det slik, men det er veldig irriterende at det vibrerer, så jeg vil helst få det gjort. Fikk byttet eksosanlegget for ca 7 mnd siden. Er dette deksler som de har vært borti da, og at jeg da kan be eksosverkstedet om å utbedre dette?
bjalle Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Fest dekselet med 4-5 karosseriskruer,dypp gjengene i rustmalig først,bor passende hull med en drill.Raskere enn å feste det med sikaflex som krever rengjøring først.
opt Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 du kan sette på noen store skiver slik at skruene får tak. hvis det er hullene i innfestningene som er blitt for store da, ofte er det det som har skjedd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå