hmyraune Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Hei, Jeg har en BMW E36 320i touring fra 1995, kan noen fortelle meg hva slags motor jeg har, står det en dataplate et sted på motoren? Lurte nemlig på om jeg har en VANOS motor eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 du har en m50b2o motor. ja du har vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmyraune Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Er det enkel eller dobbel VANOS da? Okei, fordi jeg har hørt litt ventilbaking av og til, trodde kanskje ikke det var så mye av det når man hadde VANOS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Enkelt vanos har du. dobbel kom ikke før 99 el 2000 mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmyraune Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Okei, men det er vel ikke slik at all justering skjer via VANOS systemet. Regner med at hvis jeg hører ventilbanking av og til, så kan det gå an å justere klaringene til ventilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå