Gå til innhold

Belysning til E36


Mafia
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips om hvor jeg kan kjøpe monteringssett med AE lykter til E36? Hørt rykte om noen er skikkelig rævva kvalitet.

Lurer litt på den typen der blinklysene henger sammen med nær og fjærnlys. Har folk evt. bilder av sine sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv AE med hovedlykt/blinklys i ett. Lyktene er av merket Delight, og er vel regnet som billigmerke. Til nå har de fungert bra, bortsett fra at ringene lyser svakt. Du ser dem ikke i fullt dagslys, men i skumring/kveld/natt ser du dem veldig bra. Her ser du hvertfall hvordan lyktene ser ut. Vil du se dem med lys kan du bare ta en kikk i tråden om min bil. Ligger vel bilde av det der...

Splitters.jpg

Skal du ha ettermonteringssett slik at du deler de orginale lyktene og setter inn ringene selv vil jeg anbefale umnitza sine sett. (www.umnitza.com) Her får du ikke hovedlys/blinklys i ett, men disse ringene er av meget høy kvalitet. Hvis du ikke vil sette inn ringene selv kan du kjøpe ferdige lykter men monterte ringer.

Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentaren din. Tenkte meg slik som du hadde, med alt i ett.

Har AE ringer på bilen nå, men de er gåen, og tenkte xenon lys hadde vært greit å ha, spesielt nå når høstmørket legger seg.

Vil gjerne ha et sett som er skikkelig kvalitet på, og lysene er gode og sterke. Hvilken prisklasse ligger denne typen på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umnitza er virkelig å anbefale.

Disse to ser utrolig fine ut, og det er skikkelig kvalitet. Men du må ha blinklys i tillegg.

DEPO Projector36™ Performance

ZKW DOT Headlights

Jeg vil anbefale deg å velge en av disse, ellers har jo merker som FK lykter med alt i ett, altså inkludert blinklys. Tror det skal være ok kvalitet til en overkommelig pris, men jeg har da ikke testet disse ut.

Mvh, Bernt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...