Bmwray Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Hei! Skal vise bilen min i morgen for 3 gang! Bilen er i perfekt stand utenatt co utslippet.. Nå har jeg fått byttet katalisator, så skal jeg fylle på dyserens.. Er det noe jeg kan gjøre i motor rommet slik at den går igjennom? Tenkte og gjøre noe mere tilfelle den katta jeg har kjøpt ikke fungerer bra nok.. Er det noe som man kan gjøre som ikke tar lang tid? Henter den i morgen og kjører den rett på visning.. Har hørt noe om og ta ut luftfilteret? Eller ta bensinslangen og sette en klemme på den slik at den får mindre bensin? I morgen SKAL den igjennom eu testen Takker for svar
Frode H. Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 En eller to bokser med ProTec rensestoff som tilsettes i bensinen så går den nok glatt i gjennom. Ha litt lite bensin på tanken slik at blandingsforholdet blir greit.
Tommy Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Ha minimalt med bensin på tanken, og fyll på et par flasker med kondensfjerner.
Bmwray Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 hehe da må jeg bare døtte inn masse også skifte bakpotta da? skulle helst fått brukt bakpotta og det er jo ikke lett og få det ut igjen.. det blir vel siste utvei kansje.. noen flere tips til hva jeg kan gjøre slik at den går igjennom akkurat når jeg er der?
Bmwray Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 En eller to bokser med ProTec rensestoff som tilsettes i bensinen så går den nok glatt i gjennom. Ha litt lite bensin på tanken slik at blandingsforholdet blir greit. hvor kjøper man protec? jeg har kjøpt sånn svart flaske fra statoil som er injection rens.. da mener du at jeg heller på den og minst mulig med bensin? På flaska står det at den er til full tank men det går og helle på hele flaska og ha ca 10 liter bensin på tanken?
Frode H. Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Mekonomen har iallefall her hvor jeg bor (Haugesund) men det selges andre steder også. Jeg vet ikke hvordan Statoil stoffet virker og med Golfen til en kamerat som nesten stoppet etter å ha fått dyserens (kjøpt på Statoil for mange år siden) på tanken i friskt minne tror jeg du må finne ut hvordan det kan brukes selv. Jeg tror rådet til Tommy kan fungere også, og dette er jo klart det billigste.
BoSJo Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Hvis du har tilgang til E85 bensin kan det også brukes. Kjør den nesten tom og fyll på 10 liter E85, etter kontroll fyller du tanken med vanlig bensin
Mikke1981 Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Den skal du ha. For du kjøpt på bensinstasjon eller mekonmen. http://www.kystsalg.no/productdetails.p ... ategori=20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå