jonasdavidsen Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 hei, jeg har et lite problem med min 523 e39.. når jeg kjørte med sommerhjula hompa det på en måte når jeg kjørte veldig rolig, jeg la om dekka en vakker dag å da sa de det var bulk i en av felgene, jeg trodde da dette var årsaken.. men nå som jeg har satt på vinterdekka er det ikke noe bedre:( HVA SKYLDES DETTE? takk for svar
The_transporter Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 kan være mye rart det... hvor rister det da? forran eller bak? jekk opp bilen på hvert hjul (ett av gangen) og sjekk etter dødgang i hjullager og foringer... har selv et stort problem med risting i rattet... har dårlige hjullager og foringer i forstillinga...
Bonden Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Vanlig problem med dårlige foringer i travers bak, 4 stk foringer.
Wildbill Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Hadde et risteproblem på bilen in i visse hastigheter. Byttet allet fire foringene bak og det løste seg. Men problemet ditt høres litt annerledes ut...
dvil Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Det hender dekkene blir urunde av å stå, særlig hvis de er gamle. På min hobbybil forsvinner det når jeg får kjørt litt.
antiloop Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Kast i bremse skiver kan jo være en mulighet...
jonasdavidsen Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 rister ganske bra liksom.. ikkke morro å kjøre den:( jeg klarer ikke kjenne om det rister foran eller bak, for alt rister:P
bjalle Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Hadde samme problem på min det var utslitte støtdempere foran,den gikk kun på fjærene ,de to tynne stagene som er festet i stabilisatorstaget var også utslitt på grunn av dette,når jeg kjørte sakte i en kø så var det småristing i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå