ola_myren Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Rå 530ia V8 selges for 65000. Kjempemasse utstyr, M5 skinninteriør som er i 98% stand. Dobbel takluke, Supersport effektanlegg, servicehefte fram til 160000. Importert i 2000- gått 100000 før den kom til landet. Eid kun av voksne BMW entusiaster. Godt velikeholdt- alle olje og filterskift fulgt til punkt og prikke. Hakkepelitta 4 på 15" alu som nye. 4 brukbaresommerdekk på 16" alu. Motor og drivverk er i topp stand. Adaptiv automatkasse.Strøken innvendig, men det er 2 bittesmå bulker på høyre side som er umilige å se. Kjempegod bil som jeg egentlig ikke vil selge- men må bort pga ny bil og husbygging. Prisen er ferdig prutet. Ring eller send mld hvis det er noe du lurer på. DENNE ER VEL VERDT PENGENE!! Eu-godkjennes før salg. AutoDB-kode: 1684521 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Blir nok ikke til at jeg kjøper denne, om jeg enn har mye lyst på, men har du noen bilder av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 her er linken til salgsobjektet i hvertfall;) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Dette er en veldig godt holdt bil Har eid denne selv,utrolig kompakt og god bil. Abselutt annbefalt kjøp Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 har en følelsa av att det var denne jeg leverte på lena. super bil og kjøre om den var litt vel tørst. den var veldig bra for ca 9 mnd siden værtfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Se der ja. Jaggu er det ikke bilen jeg hadde i 14 dager gitt. hehe. Knall bil det der, som virket super. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Hmm. Hvor mange eiere kan det ha vært på denne tro når opptil flere av eierne dukker opp i denne træden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Lurte på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg