BoSJo Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1687375 Bedre link. Du har vel ikke noen gode bilder av interiøret? Edit : Skriver motorbytte : Hvor langt har motor gått? Hvor langt har karossen gått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Interessert i E90? Det ser dessverre ut som om husbygginga blir altfor dyr, så bilen må kanskje vike.. Helt strøken 2005 mod 320d med nesten alt utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B!!! Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1687375Bedre link. Du har vel ikke noen gode bilder av interiøret? Edit : Skriver motorbytte : Hvor langt har motor gått? Hvor langt har karossen gått takk for bedre link, er ikke akkura noen data ekspert;) motoren skal nå være gått ca 155000km karrosen er gått snart 200000km:) register kjede å div slanger var byttet før motoren ble satt inn, har desverre ikke papirer på motoren så de som lurer får enten ta meg på mitt ord eller snakke med Helge Vik. Skal prøve å få tatt noen bilder når jeg kommer hjem ifra sjøen, bilen står for øyeblikket uten dynamo pga av diodene i dynamoen er gåen, men dette blir selfølgelig rettet på Ellers så kan jeg si til de som er interesert at jeg drar på sildfiske over helga å kommer derfor lite til å bli her innpå, men kan nåes ved tlf 91571886, kan å være litt vanskelig å få tak i da men prøv med en sms eller noe så ringer jeg så fort jeg får anledning... Bilen er en utrolig morsom kjøremaskin som jeg håper jeg kan få solgt /byttet til noen som kan ta vare på bilen, den er for sjelden til å bli herjet sund eller rasert på noen annen måte Mvh Bjørn Ole Tysnes bjorn_ole_tysnes@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B!!! Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 Interessert i E90? Det ser dessverre ut som om husbygginga blir altfor dyr, så bilen må kanskje vike.. Helt strøken 2005 mod 320d med nesten alt utstyr. Heh, takk for tilbudet men blir vel litt mye imellom sikkert holder på å invistere i hus/leilighet jeg å så der er vi vel likestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B!!! Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 Tror ikke det du! Min E30 325i M-tech2 i innbytte? takk for tilbudet men det er desverre ikke bilen for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg