MatsH1380064740 Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 har en 325 jeg skal selge nå pga annen bil på handa. blir ikke 325`n solgt innen lørdag så blir den heller ikke solgt. link til autodb annonsa. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1687699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 hva er km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsH1380064740 Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 mins det var 236 tusen den sto på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 mins det var 236 tusen den sto på nå Er denne Eu godkjent evt når ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 haha, 20 000 for denne... hva er galt med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 hvilke felger er de 17" som står på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Felgene er vel compomotive... Som spurt om før i tråden, er det mye galt med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Tikker motoren? Fin i lakken? No særlig med rust på den? (er vel litt regner jeg med) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsH1380064740 Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 oz felger som står på i 17"disse følger ikke med. grunn til billig salg er at jeg har kommet over en veldig billig bil jeg har lyst på og mangler 20 tusen for og få kjøpt den andre. derfor går denne billig ved salg senest fredag. hvis den ikke er solgt og betalt senest fredag så skal den heller ikke selges lenger, for da blir den andre jeg har lyst på solgt til en annen det som er feil er rustne kanaler. nye følger med. så jobben må gjøres da. litt ventlig tikking, men har hatt 3 slike biler og akkurat samme lyden i alle så er vel nesten normalt med litt tikking på disse motorene. motoren går godt hvertfall. fjører og dempere må byttes. helt ytt senkesett med depere følger og med. skal på eu i april er det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Etter ett kjapt søk i telefonkatalogen, så finner jeg at vedkommende som står oppført som annonsør på autodb bor i "1655 Sellebakk", som etter kartet på gule sider ligger mellom Fredrikstad og Skjeberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsH1380064740 Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 stemmer det ja. holder til i fredrikstad. bare igår så ble jeg nedringt og 18 mail på noen timer. så har 3 stk nå som skal hente den idag, første man som kommer får ilen. så den er solgt nå da igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg