BMWPower Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Hvor kan jeg få tak i en ekstra hard foring til en M3 E30 diff?? Vett Koed har, men frakten koster mer enn selve foringen
thorbis Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 du kjenner sikkert noen som kan driee en til deg? jeg har en i nylon i min diff(e30 325). funker bra den. mvh thorbjørn
Øyvind L. Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Ekstra hard iforhold til original?? Kjøp diff lokk til en Mcoupe 3,2l så får du lokk med kjøle ribbe og en foring som er en del hardere en den originale som sitter på E30M3.. Kjøper du alu foring der så får du sinnsykt mye støy inni bilen..
thorbis Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 er lite vits i og koste på den ett slikt lokk når det holder og lage ny foring i nylon. får dessuten ikke no mer støy i bilen med en sånn foring. mvh thorbjørn
BMWPower Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 Takk for tips, men nå har jeg bestillt fra Koed alikevel. Fekk ordnet en go deal. Får bare vente til over helgen, så har jeg den sikkert. Var inne på og dreie en foring ja, men den foringen fra Koed holder sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå