Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bare å søke på forumet, så finner du ut litt om vanos. Den justerer kammene som videre bestemmer ventiltidene. Med optimaliserte ventiltider på et hvert turtall får du god bensinøkonomi og bedre effekt i hele registeret.

Finnes enkel og dobbel vanos.

Men jeg lurer videre på om bmw produserer 4ere med vanos?

Skrevet

Stemmer Du har en M42 B18 motor 1,8l

1996 kom det en 4`er til IS`n med Alu blokk og Vanos den het M44 B19 og er 1,9 liter.

Skrevet
se det ja. der har jeg lært noe nytt i dag også!:D

Så kan du jo også lære i samme slengen, at det heter hvilken motor :P

sorry måtte bare :lol:

Skrevet

Hvordan motor har jeg? Lærer ikke folk norsk lenger??

oj! så att dirtydicky også kommenterte det! Las bare overskrifta før jeg hamra inn refs! :lol: lurer på å sjøre på sjosken å sjøpe sjylling! Ja... slik snakker faktisk oslos yngre innbyggere..

Skrevet

Han skriv jo:

så jeg lurer altså på hvordan motor jeg har.

(ka såm e gærli me den settningen). man kan jo bruk Hvilken eller hvordan. man beskriver jo hva man ville kom fram til uansett.

Skrevet
Hvordan motor har jeg? Lærer ikke folk norsk lenger??

Tenkte jeg også. Lurer på om folk går rundt og snakker slik. Hvordan motor har jeg? Hvem mye er klokka? Hvilken kjører jeg bil?

lurer på å sjøre på sjosken å sjøpe sjylling! Ja... slik snakker faktisk oslos yngre innbyggere..

Uff.. Glad jeg bor i Trondheim, Norges nye hovedstad ;)

EDIT: par tulleediter. Ikke greit å fikse slikt når man har vært en snartur på byen ;)

Skrevet
Han skriv jo:

så jeg lurer altså på hvordan motor jeg har.

(ka såm e gærli me den settningen). man kan jo bruk Hvilken eller hvordan. man beskriver jo hva man ville kom fram til uansett.

I overskrifta står der"hvordan motor har jeg?" å det er helt på jordet! men desverre mer å mer vanlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...