mowz Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 heisann. Vurdere nå og selge min e30 med et veeeeldig tungt hjerte.. da jeg studerer og den begynner og bli dyr og ha på lån fra lånekassa. Så bare ville sjekke om det er noe interesse. Pris 60 000 Uten anlegget baki, noen tusen mer for det med. litt fakta om bilen: -SHORTSHIFT er montert -aldri kjørt over 3000rmp på kald motor -tatt godt vare på/vaska ofte -tatt 98% av rusta, ett sted igjen -Eiker e2 felger 17" dim, med 205/40 dekker -Tårnstiver foran -Turbogroove slissa og hulla racingbremseskiver foran. -Nye bremser foran og bak (klosser og skiver) -El vinduer, takluke og speil -Kjørekomputer og digital klokke med tempmåler -ny tank -Nylig EU godkjent -Senka 40/40 -Bytta alle kjøleslanger i motoren -Effektanlegg fra katalysator og bakover med dtm rør(supersport) -Sota baklamper, blinklys og sideblinklys -Anlegg til rett under 10K. 2x rockford fosgate 10" baki, rockford fosgate 13cm inni bilen. 500 W RMS Cadense forsterker fra Fort knox -Ny Cd spiller med aug inngang (BOSS) -M-tech girkule emd lys, M-tech matter og pedaler -lyktspoiler foran lakkert i bilens farge -Metallic bakspoiler i bilens farge -Nye type skiler -Nesten aldri sitti noen baki -bytta olje og filter ofte, oftere enn nodvendig -alarm -Bytta til gassdempere foran -Godkjent med senkesett i vognkortet -Spesiell sjelden frontleppe -4x4 -Super sommer og vinter bil -Onkelen til fattern som hadde den før meg, så kjørt pent da og kjørt lite -lav KM 166000 -Veldig god og kjøre -Bytta tempmåler på speedometer -Justerbare recaro sportsseter Mangler/feil: -Bunntrekk i førersete er slitt. ca 1000.lapp -Ene el.vindu bryteren er litt rar, men funker hvis du trykekr den halvveis ned -Divakselmansjetter må byttes (gjøres til uka) -mangler ene senterkoppen til felg, ca 150kr på eiker motorshop bilder av gobilen: [img [url=http://imageshack.us'> Kontakt her eller morten_hr@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...