mowz Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 heisann. Vurdere nå og selge min e30 med et veeeeldig tungt hjerte.. da jeg studerer og den begynner og bli dyr og ha på lån fra lånekassa. Så bare ville sjekke om det er noe interesse. Pris 60 000 Uten anlegget baki, noen tusen mer for det med. litt fakta om bilen: -SHORTSHIFT er montert -aldri kjørt over 3000rmp på kald motor -tatt godt vare på/vaska ofte -tatt 98% av rusta, ett sted igjen -Eiker e2 felger 17" dim, med 205/40 dekker -Tårnstiver foran -Turbogroove slissa og hulla racingbremseskiver foran. -Nye bremser foran og bak (klosser og skiver) -El vinduer, takluke og speil -Kjørekomputer og digital klokke med tempmåler -ny tank -Nylig EU godkjent -Senka 40/40 -Bytta alle kjøleslanger i motoren -Effektanlegg fra katalysator og bakover med dtm rør(supersport) -Sota baklamper, blinklys og sideblinklys -Anlegg til rett under 10K. 2x rockford fosgate 10" baki, rockford fosgate 13cm inni bilen. 500 W RMS Cadense forsterker fra Fort knox -Ny Cd spiller med aug inngang (BOSS) -M-tech girkule emd lys, M-tech matter og pedaler -lyktspoiler foran lakkert i bilens farge -Metallic bakspoiler i bilens farge -Nye type skiler -Nesten aldri sitti noen baki -bytta olje og filter ofte, oftere enn nodvendig -alarm -Bytta til gassdempere foran -Godkjent med senkesett i vognkortet -Spesiell sjelden frontleppe -4x4 -Super sommer og vinter bil -Onkelen til fattern som hadde den før meg, så kjørt pent da og kjørt lite -lav KM 166000 -Veldig god og kjøre -Bytta tempmåler på speedometer -Justerbare recaro sportsseter Mangler/feil: -Bunntrekk i førersete er slitt. ca 1000.lapp -Ene el.vindu bryteren er litt rar, men funker hvis du trykekr den halvveis ned -Divakselmansjetter må byttes (gjøres til uka) -mangler ene senterkoppen til felg, ca 150kr på eiker motorshop bilder av gobilen: [img [url=http://imageshack.us'> Kontakt her eller morten_hr@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 60k var vel å ta i litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 åja? kjøpte den for 55 for to år sia og den er jo påkosta en hel haug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Det vil da si at du forventer å få igjen det du har kostet på? Må være en av de første som får igjen all påkost du da i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 du tror jeg har kosta på den bare 5 tusen da eller? uansett så noen e30 til over 60k og synes at bilen er gått lite og tatt godt vare på samt nesten ingen feil/mangler er verdt noe. pluss at det begynner og bli sjelden bil...ikke så mange fine ix'er ute og går. Men det går sikkert ann og prute litt da veitu, trenger ikke drive og bare klage på prisen i denna tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 heisann! kjedelig at du skal selge bilen da skal du på bimmer treff i fjordparken på søndag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 heisann ja! Ja driit kjipt. Men får jeg ikke grei pris for den så får jeg nesten bare ha den litt usikker på treff da jeg har MASSE og gjøre... du skal da regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 så sant ikke kong vinter kommer, så er jeg å treffe der ja. Kom akkurat hjem nå.. begynner å bli glatt enkelte steder.. Du rekker vel en liten tur, trenger jo ikke være der lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Du har værthen da? når er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Du har værthen da? når er det da? bare en tur i drammen, og ved rundkjøringen ved damtjern slapp bilen med en gang... virket som det var anntydning til is der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 husker ikke helt når det var egentlig, men det står på den tråden om bimmers treff i drammensområdet..har vanligvis vært kl 15-16 men tror det var snakk om litt tidligere denne gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 ok, ja glatt på vei til jobb i dag med sommerhjula. hadde vært greit og vite når da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 står at der er fra kl 15. så nå vet du når Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 60k var vel å ta i litt... Har du tenkt å kjøpe bilen er du sikkert hjertelig velkommen til å komme med bud. Har du ikke planer om å kjøpe kan du vennligst holde kjeft. Slike kommentarer har ingenting i salgstråder å gjøre. mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 takk gunnar ! Men da tar jeg meg en tur kl 15 da egil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg