Doc Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 bare lurer på om noen veit om jeg må jeg ha noen overgang hvis jeg skal sette åpent luftfilter på min e34 525i 24v?
Rabies Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 det er vel antageligvis konfilter det er snakk om da.
Hyggmaister Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 I min bil måtte jeg hvertfall det (e36) - regner med at du også trenger det..Kjøpte mitt for 150 kr eller noe sånt hos maxam tuning, fikk varen kjapt Når du har fått denne, er det bare bolt on (Bilen min tikker forøvrig så j****g at jeg knapt hørte forskjell på lyden )
Doc Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 mener konfilter ja.. okai:). spent på om det blir no fetere lyd!
Hawkon88 Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 svogeren min mener jeg kappet av "luft"slangen slik at lmm måleren framdeles hang på motorsiden, og monterte filteret inni den orginale boksen som får luft utenifra. kunne dog ikke se filteret selv når panseret var åpent. vet ikke hvor viktig det er for deg. uansett en smal sak å montere..
Jaws Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 når det gjelder og montere opent filter (konfilter) så er ikkje det noe poeng i vist du ikkje monterer kit med varmeskjold, det er fordi den kommer til og suge mye varm luft uten varmeskjold og bilen kommer til og gå dårligere. eg bestillte kit fra cosmo racing, fikk filter, slanger, rør, slange klemmer og varmeskjold for 1400,- fra usa... det funket meget meget bra, det er og anbefale.
Fliid Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 varmeskjold fra Schmiedmann, 400 spenn. Trøkk på konfilter å brum ivei Men husk å dra inn kald luft til filteret
BMW_POWER Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 anbefaler over hodet ikke konfilter, de er ikke like tette som originalt og dermed legger støv seg på lmm og lager trøbbel med det meste (ujevn tomgang og fjusk, kjør originalt
Jaws Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Eg har ikkje merket noe til dette men det du sier om at det ikkje er like tett som orginalt kommer jo litt an på hva filter en kjøper
pelle123 Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Jeg satte greenfilteret mitt (70mm) rett på luftmengdemåleren. Laget så et ekstra støttestag på den. Bør lage et varmeskjold for best effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå