Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på om noen veit om jeg må jeg ha noen overgang hvis jeg skal sette åpent luftfilter på min e34 525i 24v?

Skrevet

I min bil måtte jeg hvertfall det (e36) - regner med at du også trenger det..Kjøpte mitt for 150 kr eller noe sånt hos maxam tuning, fikk varen kjapt :) Når du har fått denne, er det bare bolt on :wink: (Bilen min tikker forøvrig så j****g at jeg knapt hørte forskjell på lyden :lol::lol: )

Skrevet

svogeren min mener jeg kappet av "luft"slangen slik at lmm måleren framdeles hang på motorsiden, og monterte filteret inni den orginale boksen som får luft utenifra. kunne dog ikke se filteret selv når panseret var åpent. vet ikke hvor viktig det er for deg. uansett en smal sak å montere..

Skrevet

når det gjelder og montere opent filter (konfilter) så er ikkje det noe poeng i vist du ikkje monterer kit med varmeskjold, det er fordi den kommer til og suge mye varm luft uten varmeskjold og bilen kommer til og gå dårligere.

eg bestillte kit fra cosmo racing, fikk filter, slanger, rør, slange klemmer og varmeskjold for 1400,- fra usa... det funket meget meget bra, det er og anbefale.

Skrevet

anbefaler over hodet ikke konfilter, de er ikke like tette som originalt og dermed legger støv seg på lmm og lager trøbbel med det meste (ujevn tomgang og fjusk, kjør originalt

Skrevet

Eg har ikkje merket noe til dette men det du sier om at det ikkje er like tett som orginalt kommer jo litt an på hva filter en kjøper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...