Gå til innhold

Trimkam + div. til M43

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vill tro det.. Men vis du skal godkjenne det så hør med bt hva som trenges . Jeg tror ikke du trenger så mye akkurat siden du beholder motoren som sitter i å den er allerede godkjennt. Det som er lovlig er jo 12/15% effekt ønkning. Kommer jo ann på hvor mye du vill ha av effekt jeg greide meg fint med grenrør/filter eksos men det var meg.

Skrevet

jeg syns egentlig 316 går hel greit, med tanke på norske fartsgrenser og veistandard. Vil bare ha det ''lille ekstra''... Men fikk du merkbar forskjell med det du hadde på? eller bare litt ekstra puff?

Skrevet
jeg syns egentlig 316 går hel greit, med tanke på norske fartsgrenser og veistandard. Vil bare ha det ''lille ekstra''... Men fikk du merkbar forskjell med det du hadde på? eller bare litt ekstra puff?

Fikk merkbar forskjell,kjente at det skjedde mer når jeg ga gass.

Det er værtfall min ærfaring.

Skrevet

høres bra ut da. vil jo tippe at bare lyden er verdt pengene, og hvis det gir den lille compacten et lite spark i ræva så er jo det helt topp. Men hva om jeg hadde kombinert dette med kam, ventilfjærer og en god chip? da burde den vel begynne å sparke litt? Hvor mye kunne jeg fått ut av det sånn ca?

Skrevet

Er litt usikker hvor mye det vill gi.

Men vis du måler bilen på sånn ruller først før du setter på deler så finner du fort ut av det. En sånn test er ikke så dyr tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...