Gå til innhold

Kjipt... Andre som har vært ute for det samme?

Berre83
 Share

Anbefalte innlegg

Min gamle gjenbo i Danmark hadde en E28 hvor hele bakruta bogstaveligt talt eksploderte i et enormt smell.

Trodde noen skøt på han, og han og kona holdt på å få hjerte slag da det skjedde.

Men side ruta burde jo ikke kunne utsettes for spenninger som en front eller bakruta kan, så var litt rart det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis satt å varma seg i bilen en 20 minutters tid en sommerdag det var pisskald, etter 20 min med varmeapp på fullt så sa det pang i bakruta. Alt gikk i oppløsning i et jævla smell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruta foran på førersiden på bilen min eksploderte også. Det var kun vår egen skyld, da vi drev med noe sveising litt vel nærme ruta, kun med en liten pappbit som beskyttelse. Ruta kom litt i spenn etterpå og eksploderte, lå som små terninger over hele gulvet. Så hvis de blir utsatt for store temperaturendringer kan de kan fint eksplodere :? Det er heldigvis lett å bytte dem, og bruktprisen hos hoggeren er overkommelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha vert en feil i glasset.

IFÖ har akkurat hatt en serie dusjkabiner med klart herdet glass, hvor mange av dem eksploderte mens folk sto å dushet.

Er self. litt noe annet, men fullt muligt

Stemmer det, har lest om dette tilfellet i flere medier tidligere. Da har produsenten ofte uttalt "produksjonsfeil" men hva det egentlig skyldes er rimelig diffust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha vert en feil i glasset.

IFÖ har akkurat hatt en serie dusjkabiner med klart herdet glass, hvor mange av dem eksploderte mens folk sto å dushet.

Er self. litt noe annet, men fullt muligt

Stemmer det, har lest om dette tilfellet i flere medier tidligere. Da har produsenten ofte uttalt "produksjonsfeil" men hva det egentlig skyldes er rimelig diffust.

Mine foreldre har denne fantastiske utgaven av et dusjkabinett.. Regnet med det var bra siden det kostet litt! Har heldigvis ikke eksplodert, men det meste annet er galt med dette og, må skiftes deler jevnlig for at døren skal virke f. eks. (Da har vi faktisk diskutert dusjkabinett på dette forumet og!)

Ang. bilruter så skjedde dette minst to ganger med en siderute på den eller så staselige (blåkopi av postmann Pat's bil?) Daihatsu Grand Move som min tante og onkel hadde, og ble dekket av garanti. Nei, de finnes ikke bilinteressert.. - Alle kan jo ikke være like fornuftige som oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...