Berre83 Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Andre som har vært ute for viduer som knuser av seg selv? (er lenge siden dette skjedde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Oida! Nei, ingen anelse om hvordan dette skjedde? Mitt vindu datt ned en gang jeg skulle rulle det nedXD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Min gamle gjenbo i Danmark hadde en E28 hvor hele bakruta bogstaveligt talt eksploderte i et enormt smell. Trodde noen skøt på han, og han og kona holdt på å få hjerte slag da det skjedde. Men side ruta burde jo ikke kunne utsettes for spenninger som en front eller bakruta kan, så var litt rart det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Nei, men bilen min er jo en coupe, så vinduet går jo litt ned når du åpner døra, og så går det opp igjen når du lukker døra. Så om det kan ha blitt galt spenn i vinduet eller noe sånt...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Kan ha vert en feil i glasset. IFÖ har akkurat hatt en serie dusjkabiner med klart herdet glass, hvor mange av dem eksploderte mens folk sto å dushet. Er self. litt noe annet, men fullt muligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 ene vinduet i vindsjermen i båten til pappsen ble pulver iløpet av natten.. så fullt mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 En kompis satt å varma seg i bilen en 20 minutters tid en sommerdag det var pisskald, etter 20 min med varmeapp på fullt så sa det pang i bakruta. Alt gikk i oppløsning i et jævla smell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boen Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Ruta foran på førersiden på bilen min eksploderte også. Det var kun vår egen skyld, da vi drev med noe sveising litt vel nærme ruta, kun med en liten pappbit som beskyttelse. Ruta kom litt i spenn etterpå og eksploderte, lå som små terninger over hele gulvet. Så hvis de blir utsatt for store temperaturendringer kan de kan fint eksplodere Det er heldigvis lett å bytte dem, og bruktprisen hos hoggeren er overkommelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Kan ha vert en feil i glasset.IFÖ har akkurat hatt en serie dusjkabiner med klart herdet glass, hvor mange av dem eksploderte mens folk sto å dushet. Er self. litt noe annet, men fullt muligt Stemmer det, har lest om dette tilfellet i flere medier tidligere. Da har produsenten ofte uttalt "produksjonsfeil" men hva det egentlig skyldes er rimelig diffust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Har aldri vært borti det der jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 va borti derre i 90km.t en gang æ.. BANG sa det,fanget fullt av glass!! sideruta som pluttselig fant ut at den sku gå i 1000 knas,skvatt nå sinnsykt!! snåle greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Kan ha vert en feil i glasset.IFÖ har akkurat hatt en serie dusjkabiner med klart herdet glass, hvor mange av dem eksploderte mens folk sto å dushet. Er self. litt noe annet, men fullt muligt Stemmer det, har lest om dette tilfellet i flere medier tidligere. Da har produsenten ofte uttalt "produksjonsfeil" men hva det egentlig skyldes er rimelig diffust. Mine foreldre har denne fantastiske utgaven av et dusjkabinett.. Regnet med det var bra siden det kostet litt! Har heldigvis ikke eksplodert, men det meste annet er galt med dette og, må skiftes deler jevnlig for at døren skal virke f. eks. (Da har vi faktisk diskutert dusjkabinett på dette forumet og!) Ang. bilruter så skjedde dette minst to ganger med en siderute på den eller så staselige (blåkopi av postmann Pat's bil?) Daihatsu Grand Move som min tante og onkel hadde, og ble dekket av garanti. Nei, de finnes ikke bilinteressert.. - Alle kan jo ikke være like fornuftige som oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 sideruta bak på mondeo`n til svigerfar ble knust av bare stå ute i oppkjørselen en varm sommerdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 Ruten min knuste og av seg selv... bilen sto parkert, og da jeg kom tilbake til bilen igjen så var den helt pulverisert... merkelige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Jøss, dette ser jo ut til å vere et vanlig fenomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå