kvalaracing Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 ja det var en bra smell for å si det sånn..vi var to i bilen å komm unna uten en skramme..., elgen derimot døde momentant... ang. "nybilen" er det fryktelig morsomt å kjøre uttafor veien, men gud hvor jeg savner bmw'en.. Får montere kufanger på den "nye" da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 ja det var en bra smell for å si det sånn..vi var to i bilen å komm unna uten en skramme..., elgen derimot døde momentant... ang. "nybilen" er det fryktelig morsomt å kjøre uttafor veien, men gud hvor jeg savner bmw'en.. Får montere kufanger på den "nye" da Den er kommet på etter bildet ble tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 dette er kjipt, har prøvd detta sjøl i en e36, satt med elgen bokstaveli talt i fanget men få på en elg fanger på nye bilen så kan du ta en tur på slik elgvelting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 ja, har begynt å SIKTE etter dem nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 hehe, gått over til stor 4wd med kufanger.. lukter vi hevn på elgen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Måtte LE da jeg så nybilen din Gått over til solide saker denna gangen. Satt også å tenkte på dette med om du ikke skulle skaffe deg ku fanger, men det hører jeg jo at du har fått på nå Kondolerer med E34`a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 ja var jævli synd med den bilen, va DØNN orginal og skikkelig tatt vare på da jeg kjøpte den, hadde akkurat fådd den helt slik jeg ville ha den.... "nybilen" er perfekt for jakting.. Men det blir flere bmw'er...bare vent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 drar du mye babes med den nye da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 oj.... gikk det bra med elgen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 drar du mye babes med den nye da Hehe, de fleste synes den er drittøff!!!! , har fått endel kommentarer fra jenter ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 oj.... gikk det bra med elgen..? Den døde desverre MOMENTANT.....var ikke livstegn i den etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Trodde man fikk igjen uansett når det er dyr det smeller i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Trodde man fikk igjen uansett når det er dyr det smeller i Trodde jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 Trodde man fikk igjen uansett når det er dyr det smeller i Trodde jeg også Har skjekket det opp, men neida.....har du ikke kasko er bilen "tapt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffen Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 du skal ikke selge felgene da? vor mye for de om så va? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå