montesi Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 har fått tilbud på skifte av tannstang på min e39 96`, men funderer på om det kanskje kan være noe å hente på å kjøre over til sverige, og ta det der? Noen som har erfaring på hva en slik service pleier å koste, og evt om man må skifte hele styrestaget framfor bare akkurat den delen som har gått til h..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Først må jeg spørre hvorfor skal du skifte?? Jeg fikk pris fra Jæger Sentrum på ca 22.000 for å skifte tannstang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montesi Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Vel, symptomene er som følger. Rister når jeg bremser, "klakkelyd" når jeg kjører på dumper/ujevn veg, og lekker servoolje. Alt på venstreside foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Jepp har samme feil min E39 utrolig kjedelig greier. Hvor mye fikk du pris på tannstag til din? Var denne helt ny da el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Ser GS selger tannstang merket som alternativ vare for ca 7500kr. Kan være en del å spare her hvis du kan få hjelp med å skifte tannstangen. (Jæger skulle ha 16-17.000kr bare for tannstang.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 theH her på forumet har muligens orginal tannstang liggende til E39 . Jeg skull få kjøpe den for 5000 i vinter. Men det viste seg på EU kontrollen jeg ikke trengt å bytte tanstang. Puh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 har 2 stk liggende 1500 per stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
budda1 Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Koed har også div.tannsnekker mod.avheggi pris fra 3K il 4.5K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå