jensemann23 Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 hos meg renner det gjennom a-stolpen, ned langs frontruta, inn på dekselet under rattstammen og ned ved høytaleren v/venstrefoten og ned på gulvet...!!
LodeRunner Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 som sagt sjekk dreneringen da, det er jo det letteste stedet å begynne. Løsner du en skrue eller to klarer du å dra plasten inne i fremre hjulbue litt til siden slik at du kan se inn i kanalen..tar 2min. å sjekke...
osjaavik Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Man ser ikke kanalen ved å skru av innerskjermen, hadde den akkurat av og fant til slutt ut at kanalen kommer ut inne i skjørtet
LodeRunner Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 det er der jeg mener man skal kikke, inni skjørtet. Det samler seg lett masse drit der, som igjen kan tette dreneringshullene under skjørtene. Hvis det er skikkelig ille vil du høre det skvulper vann når du kjører rolig av sted
osjaavik Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 er det mulig å åpne et sted å sjekke hvordan det står til med selve røret? hadde av dekselet på a-stolpen, men så ikke no der, så går ut i fra at dreneringen går inne i stolpen.
LodeRunner Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 du kan jo prøve å blåse litt luft gjennom slangen, i tilfellet det er noe som blokkerer? Tror ikke du kan åpne a-stolpen.
B_K___ Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 du kan jo prøve å stikke ned en wire av noe slag.. det gjorde jeg når dreneringen var tett
jensemann23 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 på min er dreneringen helt åpen, det renner ut av hullet under kanalen, ca ved forre enden av døra
LodeRunner Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Har du forsøkt å sjekke at ikke frontruta lekker? Da jeg hadde dette problemet tok jeg en tur til Riis bilglass, de sjekka det på stedet, uten kostnad
jensemann23 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 vannet kommer inn oppå taktrekket rett ved luka, så jeg tror ikke ruta lekker. Men jeg hører endel vindstøy når jeg kjører, spesielt i motvind. vurderer å skifte rute, har fått en liten sprekk, så jeg kan ta det på glassforsikringen sikkert. Skal det mye til før de skifter den, eller blir den reparert hvis den ikke er "ødelagt nok"? Må vel ta frem hammern da;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå