Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette er UBERGROMT. Lukter jeg norges feteste e46? :)

PS: Om dette var min bil ville jeg byttet ut de blå BMW-emblemene.

Lykke til med showet!

Skrevet

Hadde kanskje vært en ide å hatt hivte å grå emblem ja.. Skal jeg nevne til sivert..

Skal en tur nå å se på bilen å ta noen bilder til..

Min menig er att badlooken er absolutt ett MUST, syns det orginale panseret er for høyt.. Blir mye sintere og får litt mer "edge" med badlook syns jeg.. Er faktisk enig ang. nyrene, tro de hadde blitt penere i krom eller sort.. Men kan nok hende noen detaljer blir endra på.. Ser liksom ting litt bedre når bilen kommer sammen.

BILEN ER KJØRBAR!! Det er det ikke noe å diskutere. Må bare ta litt hensyn til att den er lav.

Skal faktisk skli en tur til trondheim neste helg hvis det ikke er snø eller minusgrader..

Skrevet

Nye bilder..

Har vært å hjulpet til litt med montering i dag.. Står bare å sikler jeg..

I MINE ØYNE er dette det feteste bmwn jeg har sett. Hvertfall live.

Er så nære strøkent som en kommer!!

Håper på en sklitur til trondheim neste helg nå. Har tilbudt meg å kjøre..

Nesten ferdig.. Frontrute festing av skjørt og eksos gjenstår..

Og noe annet småplukk..

a>

a>

a>

[imgPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

Skrevet

Har ikke tenkt på Sorte felger da? Tror det ville blitt dritrått sammen med fargen på taket. Sorte felger, sorte nyrer og sorte hvite rondeller :D

Skrevet

Men hvorfor Recaro seter? Hvorfor ikke originale M3 skinn? Hvordan utstyr er det i denne doningen ellers? M-tech ratt? Klimatronikk?

OBS, ble mange spørsmål dette :)

Skrevet

Haha, automote har de gått helt tom for idéer?

Dette "konseptet" var det widejuggao som kom først med på sin E36. (i alle fall i norge, og på en BMW?)

ALL Credit til Eyvind! Håper du får penger for dette? haha

Skrevet
Haha, automote har de gått helt tom for idéer?

Dette "konseptet" var det widejuggao som kom først med på sin E36. (i alle fall i norge, og på en BMW?)

ALL Credit til Eyvind! Håper du får penger for dette? haha

Ikke for å være frekk, men å kalle dette samme konseptet hær det samme som widejuggao sitt da ser du dårlig og er langt ute på vidda..

Automote har drevet med todelt lakk i hvertfall to til tre sesonger nå, og hvit bil med sort tak er ikke akkurat noen sjelden kombinasjon, men det er en bra en!! Ellers må jeg jo bare si att badlook kan jeg finne på sikkert 5 biler som er bygd av automote i siste åra..

Utover dette er den jo ganske forskjellig..

Karrosseribredding (ikke bare valsing), 10 og 12x20 og ikke minst ORGINAL M3 hele veien i rundt.. (ikke rieger)

Hvis ikke dere ser alt dette tør jeg påstå dere er dårlige til å se detaljer og forskjell på bygg.. Selvfølgelig blir bilene like når de har samme lakk, men det er langt i fra det samme bygget..

Dette stuket har automote hatt siden tidenes morgen, så å kalle denne en kopi blir bare domt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...