Ad|oS Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Var visst den røde/svarte ja. Ikke gøy uansett når en så påkostet bil går litt feil på glatta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 hehe. so you noticed ???!er ikke en typisk automote "overgang" mellom fagerene akkuratt.. mer vant til ujenv overgang me masse tear grafix osv Tipper det er rundt 5 av byggene de siste to åra med todelt lakk som har delt den med en clean stripe og kanskje noe av det samme med "tear" looken du tenker på.. Kanskje noen fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 hehe.. ut og måke plattingen for snø? vil tro bilen er veldig ubrukelig og kjøre slik den er på filmen da. har dere ingen bilder av oppbygging? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Dere har ikke vurdert å sette på std. panser da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Hjertelig for skaffingen av drammen.. Ble bra det. Meget god og lekker bil sjefen din hadde forresten, fikk prøve den en tur også, grei kar.. hehe no problemo;) kommer innom messa til lørdag, sender en mld når vi er der;) fin bil han har ja;) deilig farge:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 Dere har ikke vurdert å sette på std. panser da? absolutt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 Hjertelig for skaffingen av drammen.. Ble bra det. Meget god og lekker bil sjefen din hadde forresten, fikk prøve den en tur også, grei kar.. hehe no problemo;) kommer innom messa til lørdag, sender en mld når vi er der;) fin bil han har ja;) deilig farge:D Det var det lemansblå. Har gitt han nummeret mitt. Skal ringe meg når han skal selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Pent og gjennomført prosjekt dette. Men minner meg mere om "fast and furious"-japsebil enn BMW. Jeg registrerer at skille mellom "kebabtralle" og "fet bil" er minimal her på forumet ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 Pent og gjennomført prosjekt dette. Men minner meg mere om "fast and furious"-japsebil enn BMW. Jeg registrerer at skille mellom "kebabtralle" og "fet bil" er minimal her på forumet ... ??????????????? Noe mye nærmere orginal utseende i form av styling kommer en ikke. Kun noen få smådeler som ikke er orginalt fra m3.. Tør påstå dette ikke er noen typisk plastbil.. Å jeg føler jeg kan med stor trygghet si att gutta i oslo er langt unna slike resultat. Pakkehjul og "monsterstyling" med drage dekor/film er hvertfall det jeg syns karakteriserer en kebabtralle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Helt sinnsykt rå bil...Syntes absolut alt er perfekt på den jeg. Panseret, felgene, høyden, evertything...Til og med stripa i front ruta.. Perfekt bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Bilen er rå den. Og det er vel slik dere vil at bilene skal se ut. Men for min del blir det kanskje litt for mye av det gode Men nå er jo dette en "show-bil" så da er det vel innenfor grensene av hva som er tillatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 så den på messa tidligere idag og den var nok finere i virkeligheten:) men som jeg sa tidligere...savner soltak..hehe..hadde kanskje vært fett med m3skinn i beige farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-V.H Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 sykt råe bil.. kunne godt tenkt meg ein sånne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Feit bil, og bra bygg, men e36 fan som jeg er må jeg si jeg likte Wide sin bedre. Men for all del. Dette var et tøft prosjekt. Blei et knall resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 GROMT! Men bilen er da vel ikke ferdig før den har komplett eksos vel? EDIT: Noe subbing forran ved fullt rattutslag? vet du noe om det gaasen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå