steffen- Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 hej. i min bmw er det tre målere under viftestyringa. det er ikke Ac på bilen. han jeg kjøpte den av sa jeg fikk med det rommet og sigarett tender. det har jeg jeg, men det mangler noe oppa for dette rommet. jeg tror det er kjørekomputer. åssen kan jeg finne ut åssen kjørekomputer jeg skal ha? eller hvilken det var ? eller var det ikke ? noen som kan hjelpe meg med dette??
vetu03 Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Du kan jo egentlig kjøpe hvilken som helst kjøre computer som er til e36, mem spørs om du vil ha den helt minste, en med litt mer funksjoner eller den størte av de... Er ikke sikker på hvor du kan finne ut hvilken akkurat din bil skal ha... Kanksje noen andre som hvet dette?
-Roger- Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 hvor mange ledninger er der? evnt hvilke farger har de? jeg har den minste computeren liggende...
-Roger- Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 den jeg har er det 1 stikk med følgende ledninger på.... (Den største computeren vet jeg har 2 stikk) rød/Hvit brun/hvit blå/hvit svart/hvit lilla/hvit gul/rød grå/rød brun blå/lilla med hvite prikker
steffen- Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 det jeg fant var en med 3 ledninger (tok bilde men må legge det inn) og 2 til. en brun en med jern greie på. den andre var rød med hvite streker og denne hadde en plastik dings. finner ikke ordet for det nå. hehe har bilder av dette. skal legge det opp.
-Roger- Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Da har du nok sikkert bare hatt klokke der... Det hadde jeg også i den bilen som jeg skulle bruke denne! Hvis du kobler denne til, vil mest sannsynligvis bare klokken og datoen funke! Temperatur, memo og det der vil ikke funke
Boddiz Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 ingen som kan svare på det? BMW kan svare deg på det. Ta med chassis-nr på bilen til dem så sjekker dem utstyrslista de, og hva som skulle vært i bilen din originalt.
Loffen Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 her er bildene av det jeg fant. Det er ledningen til den analoge klokken. Ser iallfall slik ut hos meg.
steffen- Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 okei. daså. da er det vell ikke noe mere og stresse om. jeg synes den analoge klokken er stygt. er det noen muligheter for digital klokkè?
vetu03 Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Syntes nesten de ledningene lignet på de som går til sig tenneren jeg.. Men kan hende det er likt på klokka.. Har aldri hatt klokke jeg, så det hvet jeg ikke.. Men du kan sikkert få digital klokke... Kjøpe en Kjøre Computer, også¨få tak i en kabel med den enden som skal inn på kjøre coputeren.. Så må du bare finne ut hvem som er strøm inn på den og koble den til en strøm kilde.. Så skal vel klokka og datoen på den fungere..
steffen- Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 okei. ja noen brude gå til sigarett tender og : p men vis jeg skal sette inn det som var der blir det et rom der kjørecomputern egentlig skal hvere. hva kan jeg ha der i steden? er det da bare muligheter for den analoge klokka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå