Rino Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Sitter og lurer på om jeg skal beholde bmw'n og pusse den opp litt eller om jeg skal selge den til fordel for noe annet. veit det er umulig og si noe pris uten om og ha sett på den og prøvd den, men noen som klarer og si cånn ca + - ca verdi. Bilen er en 1992 mod, senka 40/40, 18" felger med 225/40-18 på sommer og orginale 15" til vinter. gått ca 240000km, stoff seter som er hele og pene uten om førerstol, rift i sete kanten, short sift, nye bremse skiver og klosser i sommer. legger ved noe bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 kan gi deg 15 uten felger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rino Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 Det er ikke liv om og gjøre og bli kvitt den. bare litt usikker på hva jeg skal gjøre med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 det var dumt da;) jaja du får si ifra da:) du kan beholde anlegg å hvis det er noe av det der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 hvor mye den er verd? 40-50t kan du vel prøve å få... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 jeg vil anslå en pris på ca 45 000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Enig med Mexos. Rundt 45,- en plass bør være en OK pris dersom den ikke har mangler av større karakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg