Tsbusa Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Jeg lurer på hvilke lyspærer du har i baklyktene dine jeg. Hvorfor det?
geirauer Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 fordi mine ga litt for lite lys. Jeg kjøpte sånner diodepærer fra dioder.no, men det hjalp heller lite
rayol Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 huff....gremmes innvendig....men dette var vel ettersom jeg forsto en e 30 som skulle fikses opp i alle fall? har en link her .... det er min e30 325 i med litt mods... dette er ikke burning, men aks fra 130 km/t til 200 +. til dere som er intresert. http://www.street-garage.com/index.php? ... ink&id=396 ps filmen funker ikke med internett eksplorer 6 i sammenheng med windows xp
Tsbusa Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 huff....gremmes innvendig....men dette var vel ettersom jeg forsto en e 30 som skulle fikses opp i alle fall?har en link her .... det er min e30 325 i med litt mods... dette er ikke burning, men aks fra 130 km/t til 200 +. til dere som er intresert. http://www.street-garage.com/index.php? ... ink&id=396 ps filmen funker ikke med internett eksplorer 6 i sammenheng med windows xp Hvorfor gremmest du? Hvordan jeg bruker bilene mine, er opp til meg, og ikke deg. Siden dette er "lekebil"/prosjekt som skal brukest på bane osv, så vil den komme til å bli brukt slik. Til vanlig bruk har jeg stasjonsvogna. Og ja, den kommer jo til å bli fikset opp mer, som en banebil etterhvert med mye stæsj, men det tar litt tid, siden jeg ikke har sponsorer og mye penger som de andre som bygger slike har, men min fordel er at jeg er bilmekaniker, og har alltid skikkelig verksted tilgjengelig, og lakkeringsverksted:)
rayol Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 jeg gremmes fordi dette ikke er sunt for bilen... iallefall i mine øyne..... men det er som du sier...det er din bil..... lek deg og ha det gøy.... er iallefall gøy med e30 uansett....... so no hard feelings
Tsbusa Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 jeg gremmes fordi dette ikke er sunt for bilen... iallefall i mine øyne..... men det er som du sier...det er din bil..... lek deg og ha det gøy.... er iallefall gøy med e30 uansett....... so no hard feelings Det er sant nok det, det vet jeg godt;) If it break's, fix it and improve it! Bygger ikke slik bil for at den ikke skal brukest heller vettu;)
Bimmerlars Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 huff....gremmes innvendig....men dette var vel ettersom jeg forsto en e 30 som skulle fikses opp i alle fall?har en link her .... det er min e30 325 i med litt mods... dette er ikke burning, men aks fra 130 km/t til 200 +. til dere som er intresert. http://www.street-garage.com/index.php? ... ink&id=396 ps filmen funker ikke med internett eksplorer 6 i sammenheng med windows xp Hvilke "mods" er det snakk om? Gikk jo noe jævlig Tøff burnout TSbusa
rayol Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 huff....gremmes innvendig....men dette var vel ettersom jeg forsto en e 30 som skulle fikses opp i alle fall?har en link her .... det er min e30 325 i med litt mods... dette er ikke burning, men aks fra 130 km/t til 200 +. til dere som er intresert. http://www.street-garage.com/index.php? ... ink&id=396 ps filmen funker ikke med internett eksplorer 6 i sammenheng med windows xp Hvilke "mods" er det snakk om? Gikk jo noe jævlig Tøff burnout TSbusa hmmm.... det er trimkam, porta topp, eksos og grenrør, plana topp, chippa , og fjernet kat....... monterer på dbilas innsug nå. målet er å få en sprek e30 uten å "jukse" med turbo o.l. blokka er foreløpig orginal,men blir trimmet i vinter
316 Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 Noen gremmes kanskje, men lyder gjør meg kåt.. Du kan øve litt på de donutsene dine synes jeg.. Hehe!
rayol Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 Noen gremmes kanskje, men lyder gjør meg kåt.. Du kan øve litt på de donutsene dine synes jeg.. Hehe! grøss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå