Inline six Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Ja nå har det vært mye nedbør i det siste og i den forbindelse har jeg sett at det kommer vann inn under høyre framdør. Har hørt at dette er kjent på E46. Er det innertrekket som løsner? Er det isåfall bare å lime det på igjen? Skal se på det i morgen, noen som har reparert dette tidligere som kan ha noen tips til type lim osv.??
-Marius- Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Ja nå har det vært mye nedbør i det siste og i den forbindelse har jeg sett at det kommer vann inn under høyre framdør.Har hørt at dette er kjent på E46. Er det innertrekket som løsner? Er det isåfall bare å lime det på igjen? Skal se på det i morgen, noen som har reparert dette tidligere som kan ha noen tips til type lim osv.?? Jeg har skiftet det på flere biler, helst e36 (har noen bilder av det vist det er interesant), du tar bare av dørpanelen, så ser du om vannskjoldet er løsnet, er det det, så ta det helt av, gjør rint å ta vekk gammel lim. Jeg bruker sikaflex, det sitter godt fast og gjør at det blir tett. Trykk det på rundt kanten og legg vannskjoldet på plass, la det tørke og monter dørpanelet! Da har du en tett bil, men du må få ut vannet inni bilen.
Inline six Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 Da er det reparert. Tørket bare rent og varma opp gamle limen med varmepistol, sitter bra det og tett er det også Har lagt noen aviser i gulvet for å suge opp fukten, var ikke så veldig fuktig da lekkasjen ikke har vært der så lenge.
ESveen Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Kommer du på treff i morgen med tørr bil da?
Inline six Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 Ja innvendig iallefall, hehe Pent vær for tia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå