wicky124 Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 har denne bilen, dog med sorte blinklys bak...burde jeg fjerne 735i merket bak? eller beholde det? og er merket skrudd fast eller limt?
jcvold Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 om du hadde en 316 kan jeg sjønne at du vil fjerne emblemet,men en 735!! da bør du beholde det! vær stolt av at du har en 735! merket er for øvrig limt fast
wicky124 Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 om du hadde en 316 kan jeg sjønne at du vil fjerne emblemet,men en 735!!da bør du beholde det! vær stolt av at du har en 735! merket er for øvrig limt fast hehe..sant nok..men tenkte mer på helheten..hmm...litt sort mystisk bil..er faktisk ikke mange som vet hvilken bil jeg kjører med mindre de ser på merket bak...
jcvold Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 njaaa.... om du ikke har merke vil folk tro du kjører en 520... er jo tross alt norge, knapt noen som har mer motor enn 2.0 liter der, tenker folk. det tror de helt til de prøver å kappkjøre med deg
conan Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Fjerner du merket får du litt mafiapreg over bilen da Bilen var tøff da.
Azeton Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 La de kappkjøre da vel.. Man trenger jo ikke begynne å stresse opp han som vil det?
Torbjørn H Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Om du vil fjerne det kan du bruke fiskesnøre å "sage" det løs. (Skjønner? ) Limet kan du fjerne ved å ta skismurningsfjerner på et stykke papir og tørke av. Da blir det borte uten at det blir merker. Fin bil forresten!
bjalle Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 merker hører ikke hjemme på bmw,uansett om det er 520 eller m5.
Rabies Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Hadde jo vært litt morsomt å sette 316 merke på en m3 da. tyranosaurus i fårklær=)
wicky124 Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 hmm..mye delte meninger her...takk for komplimenter på bilen iallefall:) skal se om jeg får lagt ut ett bilde der noen kan fjerne merket i photoshop...noen som kan bruke bildet som ligger ute litt lenger opp i tråden? vurderer å sote rutene på bilen også i svak soting så...hmmm....
Rabies Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Med tonede ruter og ''rent'' karosseri blir denne bilen ''gangster'' da. Kult det etter min mening.
wicky124 Skrevet November 6, 2007 Forfatter Skrevet November 6, 2007 er vel bare dette merket som er på bilen, med unntak av bmw-merkene..men er vel mer jobb å fjerne bmw merkene også..hmm... ingen som kan photoshop?
efjeldse Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 den klarer du å photoshoppe selv da iallefall for å fjerne 735 evt prøv med paint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå