muska Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Setter opp en liste på påmeldte.. Oppgraderer etterhvert Wicky124.......... Stramwaier Muska............... Gunnar? smez................. Chris_325iM Robert85............ Magnus BMW mikke1981.......... NeonMuffler tonyku............. JanE24 Glenno................. SteffenM2 (kameramann) spaceout............... bzzlink Bimmerlars............ pkaill 325cab-88 +2? Azeton familiebanebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Hva ble prisen å dele på dltagerene? og hvilken dag i uken er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Chris.. Søndag 25.11.07 kr 200,- pr bil/fører Kl slett vet vi ikke helt enda og betaling skjer på banen den 25.11.07 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Legg meg til du Muska. Om det blir uten bimmer`n så kan jeg sikkert være med å hjelpe til med flagg eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Skal ta en liten diskujon ang eventuelt biler... Mange som setter bort bmwene for vinteren og har en annen vinterbil... Nå er dette treffet ment for Bimmers.no sine brukere så vi tror vi kommer til å ta høyde for andre typer biler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 hmm, kansje ta turen innom McDonalds for brett under bakdekka da, he he. Nei, bimmern på banen eller mannskap på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Glenno :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Harde kjerne, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 var ute å forberedte meg for den 25. i stad er nesten glatt ute nå utrolig hva automat kan klare på vått føre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Robert85.. aut ingen hindring.. kommer med 735ia jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 det vil bli tid taking så hvis noen har mulig het til å ta med noe stæsj vi kan dele ut i premier så hadde dette vært gull. og hvis noen har mulighet til å få tatt med sugol/stardust så hadde det vært fint tilfelle det blir noe olje søl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 jeg håper det blir arrangert noe lignende til sommeren også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 jeg håper det blir arrangert noe lignende til sommeren også? hvis dette blir en sukse så skal du ikke se bort i fra at jeg drar i gang flere. men jeg er treff ansvarlig i romerike gatebil klubb og kommer til å dra i gang noen gjennom dem å og der er dere hjertelige velkommen til å bli med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Jeg stiller med grisegrom E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå