wicky124 Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 alle kan møtes på mccern på jessheim....
Azeton Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Er ikke det det greieste? Jeg har det med å komme litt sent alltid.. så vent litt der borte
wicky124 Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Er ikke det det greieste? Jeg har det med å komme litt sent alltid.. så vent litt der borte og da slår jeg følge med deg fra mccern fra motorveien ved ikea...
smez Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 ring meg hvis dere blir sene husk at jeg har en bane jeg skal sette opp
Azeton Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Er ikke det det greieste? Jeg har det med å komme litt sent alltid.. så vent litt der borte og da slår jeg følge med deg fra mccern fra motorveien ved ikea... Jet stasjonen ved Rimi på jeriko?
Glenno Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Er ikke det det greieste? Jeg har det med å komme litt sent alltid.. så vent litt der borte He he, er det ikke lettere om du legger opp til å komme litt tidligere, enn at flere må vente på deg, når du først er klar over det da? Er det opplegg for radio samband mellom de som skal være banemannskap? Vet ikke om det er nødvendig, men tenkte litt høyt
Azeton Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Er ikke det det greieste? Jeg har det med å komme litt sent alltid.. så vent litt der borte He he, er det ikke lettere om du legger opp til å komme litt tidligere, enn at flere må vente på deg, når du først er klar over det da? Er det opplegg for radio samband mellom de som skal være banemannskap? Vet ikke om det er nødvendig, men tenkte litt høyt Det går ikke. Kommer uansett for sent.. Har prøvd det før
Glenno Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Okej Azeton, om du stiller kl 1 time tidligere så har du litt å gå på,he h. Ja ja ordner seg sikkert vel
Mikke1981 Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Etter som jeg skjønner er det masse snø på gardemoen.. Jippii da blir det gøy å få testa vinterdekka;) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... rtid=47364
smez Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Etter som jeg skjønner er det masse snø på gardemoen..Jippii da blir det gøy å få testa vinterdekka;) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... rtid=47364 ja det er lov å håpe.. ang samband.. det har vi ikke det er egentlig ikke så mye bruk for det.. vi får bruke jungel telegrafen :whoa:
Azeton Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Var ikke mye snø rundt gardermoen området i går..
Stephan.s Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Var ikke mye snø rundt gardermoen området i går.. Nei, var nok ikke det. Jobber der tross alt Var -4 grader der i dag, så muligheten er jo der.
wicky124 Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Er ikke det det greieste? Jeg har det med å komme litt sent alltid.. så vent litt der borte og da slår jeg følge med deg fra mccern fra motorveien ved ikea... Jet stasjonen ved Rimi på jeriko? funker det
wicky124 Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Var ikke mye snø rundt gardermoen området i går.. Nei, var nok ikke det. Jobber der tross alt Var -4 grader der i dag, så muligheten er jo der. 'jobber som snøvakt på osl?
muska Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 Kremt... Den artikelen om snøkaos var fra 03 03 1999 Men det er lov å håpe på smø... Ønske i den ene handa og drite i den andre Har forøvrig ramlet inn endel premier og vi håper på flere så om det er noen som kan sponse litt er det fint... Ring Marianne på 45456131
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå