Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er ikke det det greieste? Jeg har det med å komme litt sent alltid.. så vent litt der borte :lol:

og da slår jeg følge med deg fra mccern fra motorveien ved ikea...

Skrevet
Er ikke det det greieste? Jeg har det med å komme litt sent alltid.. så vent litt der borte :lol:

Jet stasjonen ved Rimi på jeriko? :wink:

Skrevet

He he, er det ikke lettere om du legger opp til å komme litt tidligere, enn at flere må vente på deg, når du først er klar over det da? :wink:

Er det opplegg for radio samband mellom de som skal være banemannskap? Vet ikke om det er nødvendig, men tenkte litt høyt :)

Skrevet

He he, er det ikke lettere om du legger opp til å komme litt tidligere, enn at flere må vente på deg, når du først er klar over det da? :wink:

Er det opplegg for radio samband mellom de som skal være banemannskap? Vet ikke om det er nødvendig, men tenkte litt høyt :)

Det går ikke. Kommer uansett for sent.. Har prøvd det før :roll:

Skrevet

Okej Azeton, om du stiller kl 1 time tidligere så har du litt å gå på,he h.

Ja ja ordner seg sikkert vel :-)

Skrevet

Jet stasjonen ved Rimi på jeriko? :wink:

funker det 8)

Skrevet
Var ikke mye snø rundt gardermoen området i går..

Nei, var nok ikke det. Jobber der tross alt ;) Var -4 grader der i dag, så muligheten er jo der.

'

jobber som snøvakt på osl?

Skrevet

Kremt... Den artikelen om snøkaos var fra 03 03 1999 :D Men det er lov å håpe på smø... Ønske i den ene handa og drite i den andre :P Har forøvrig ramlet inn endel premier og vi håper på flere så om det er noen som kan sponse litt er det fint... Ring Marianne på 45456131 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...