Odin Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Hallo... tenker vi stopper der jeg... Vi kommer til å prioitere bimmers.no sine aktive medlemmer og sånn er det... Odin slipper å komme om han da ikke begynner å respektere andre her... jeg har ikke planer om å komme med mindre jeg får kjøre derfor jeg spurte om det var mulig å få kjøre da og du som alle andre bilintresserte vet at det ikke kryr av muligheter til å kjøre på bane så derfor hadde jeg et inderlig lite håp om at folk kunne se litt imellom fingra på hvem som kjørte... det er du som arrangerer dette ikke sant?? hvis jeg ikke kjører så taper du jo de penga det koster uansett om jeg er aktivt medlem eller ikke og penger har du vel lyst på som alle andre? og til det med å respektere andre så kan jeg ikke skjønne hvem jeg ikke har respektert her... så der vil jeg veldig gjerne at du kommer med et eksempel.
crom Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Nå skal ikke jeg rote meg inn i den pågående flamewaren. Lurer egentlig mer på hvordan man definerer en aktiv bruker på forumet? Personlig leser jeg mange tråder, suger til meg informasjon om du vil, men poster ikke veldig mye. Vært medlem siden oktober 2005, men bikka først for et par dager siden 50 poster. Har uansett parkert bilen for vinteren, men arrangeres det tur på ringbanen til våren dukker jeg opp, hvis jeg er aktiv nok da..
Azeton Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Jaja.. Ikke la det bli noe krangel om dette. ut fra litt skjønn så ser ikke jeg noe stort problem med at du skulle delta. om det kommer en av deg er det jo på en måte greit nok. men 10 ekstra folk som bruker tid som vi fra bimmers kunne brukt er ikke ønsket ihvertfall. Muska skrev at bimmers.no medlemer prioriteres. Er du heldig er du ikke helt bort prioritert.. Mulig du kan prøve å kontakte henne eller smez med en vennlig tone og håpe på et positivt svar. you never know. Som sagt Sjefens Avgjørelse..
Mikke1981 Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Sier meg helt enig i det Azeton never her
Odin Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 jepp den er grei nok den. men tingen er det at jeg har ikke sagt at jeg SKAL kjøre. jeg har spurt om det var mulig med en vennlig tone jeg bare blir litt frustrert av alle de barnslige tingene jeg får kasta mot meg her inne. og når det avar snakk om det med å være medlem i bimmers trodde jeg det at det kosta penger (noe jeg mener jeg har hørt) men det gjør det kanskje ikke? og hvis dere mener forum medlem så har jeg jo vært her en stund og heller lest litt innimellom og skrivd litt i trådene til kompisene mine som crom her har... men hvis et aktivt medlem er et medlem som poster her hvert 10ende minutt og har over 500 inlegg så er jeg garantert ikke et "aktivt" medlem på forumet
Azeton Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Koster å være medlem i BMWCCN koster. Bimmers.no er helt gratis.. Overkuddet av det som kommer inn skal gis til drift av siden om jeg ikke tar helt feil.
Mikke1981 Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Koster å være medlem i BMWCCN koster. Bimmers.no er helt gratis.. Overkuddet av det som kommer inn skal gis til drift av siden om jeg ikke tar helt feil. Stemmer det Og ellers koster det ca 200,- som betales der oppe for å kjøre på ringbanen no jeg synnes er billig.
muska Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 Nå har det seg sånn at om det kommer mange utenom Bimmers.no sine aktive medlemmer så blir det mindere kjøring på alle, noe jeg ikke syntes er ok...Jeg gjør ikke dette for pengenes skyld og alt av overskuddet går direkte tilbake til Gunnar... Hva han velger å gjøre med dem er opp til han... Det koster 200,- pr bil/fører og det blir premier på autoslalomen og inngangsbilletten... Jeg gjør dette som ett lite takk til Gunnar og for at jeg syntes det er ok å organisere litt for "ungdommen" Iogmed Bimmers.No har hoved intressen for BMW så føler jeg det mest riktig at det er grunnlaget for å komme på treffet. Dette er ikke noe åpent treff for andre bilmerker egentlig men vet at mange parkerer sine flotte bmwer for vinteren og heller har en annen vinterbil... Derfor ble det åpnet for andre merker... Noen mer spørsmål så ta det med meg på pm el 45456131... Mvh Marianne
The_transporter Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Det er et par av dere her som må vokse opp (gjelder ikke bare Odin). Innleggene dere skriver virker å være skrevet av 13-åringer på et eller annet chattenettverk. Ber dere fint om å forsøke å holde et litt høyere nivå når dere er her inne. De fleste andre her klarer det helt fint. om du sikter til MEG som pappagutt.. så skal du se at ikke alle far en pappa.. har selv jobbet for bilen min men vi stopper tullsnakket her vi.. ingen er tjent med det..
Azeton Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Følte deg litt truffet kanskje? hehe.. Er det flere enn det som står på den lista som kommer?
smez Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 nå er det jeg som drar i gang dette.. dette er for bimmers.no enkelt og greit. ferdig diskutert.. Odin jeg skal dra i gang flere treff i løpet av vinteren for www.romerike-gatebil.com og der er alle velkommen. men dette er et treff for oss som har bmw jeg har sagt det greit til at de som har noe annet som vinter bil kan stille med det men jeg ser det helst at de stiller med bimmern.
Mikke1981 Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Jeg blir med har du svikta Midnightclub nå el? hehe
pkaill Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Veit ikke helt hva du sikter til forumrotte:) Jeg regner med at du mener posten min om streetmeet arrangert av Midnightklubb.. Av lite kunnskap om bimmers.no, visste jeg ikke at dere som er regelrytterne her inne ikke liker de. Beklager. Kan forøvrig nevne at jeg ikke var i Drammen den kvelden. Håper jeg kvalifisrer meg som "nok" bimmers.no medlem til å få delta i Autoslalom Mvh Kristian
Gunnar Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 om du sikter til MEG som pappagutt.. så skal du se at ikke alle far en pappa..har selv jobbet for bilen min men vi stopper tullsnakket her vi.. ingen er tjent med det.. Jeg har ikke skrevet at du er pappagutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå