SteffenM2 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Neonmuffler... Du må bare komme alene... Vi ordner deg hjem uansett... Skal sjekke om jeg har ett ledig batteri å ta med jeg Og alle tar med seg sitt gode humør Da var kamera utstyret klart, og jeg er mildt sagt i 100 for å komme meg ut dit! Jo, Marianne. Når passerer vi furuset?
NeonMuffler Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 jeg kommer uansett nå, har ordna alt på bilen tror jeg bare kjører rett til banen, eller skal jeg møte dere på mcDonalds? problemet er at jeg ikke er kjent i jessheim så aner ikke hvor mækkern er:P
muska Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Steffen... Aldri.... Kjøre om Enebakk og Rælingen siden jeg skal hente en av funkjonærene der NeonM..... Skriv ut veibeskrivelsen son ligger på side 13 elller 14 Da finner du garantert frem... Noter også nr mitt 45456131
Glenno Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Tar med dv kamera men får se hva jeg får filmet og om det lar seg gjøre grunnet været og deltakelse. (dv kamreraet tåler ikke vann og for lave temp). Kansje vi kan kordinnere litt hvem som filmer hva, hvor, når og om noen kansje noen kan stå får redigering av matrielle vi får løpet av morgen dagen? (Ut fra mitt kamera kan jeg kjøre dette ut på pc og legge dette på en dvd som avi fil for best redigering). Jepp Muska godt humør og smile på lur er alt satt i modus
wicky124 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 vært ute og lekt meg litt i snøen nå så føler meg klar til imora..dumper dama og lar henne sove istedet for å ta henne med så jeg kommer nok oppover alene:)
SteffenM2 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Steffen... Aldri.... Kjøre om Enebakk og Rælingen siden jeg skal hente en av funkjonærene der Neidaså. Åssen er det med hjelm og sånt der ute? Må man ha på hjelm? glemte å ta med min fra verkstedet
wicky124 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 jeg har ikke hjelm så håper ikke det er hjelmpåbud..
The_transporter Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 det snør , det snør.. tiddelibom.. det er det det gjør.. tiddelibom...
Azeton Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Var det noen som skulle møte meg og kjøresammen fra oslo? Jeg kan filme hvis jeg blir spurt.. og får en røyk!
wicky124 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Var det noen som skulle møte meg og kjøresammen fra oslo?Jeg kan filme hvis jeg blir spurt.. og får en røyk! var meg det..men få deg opp tidlig så vi kan dra sammen med de andre..hmm..røyk kan du få fra meg:) men kun om du filmer meg masse
Glenno Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Var det noen som skulle møte meg og kjøresammen fra oslo?Jeg kan filme hvis jeg blir spurt.. og får en røyk! Da var det ille til hva du forlangte av bestikkelser da, he he. Tja jeg og broder`n kommer fra retning Drammen så ikke umulig gått an kjørt ifølge. Blir ikke noe race på oss da;-) Ikke mye kjent i oslo men gsbilder f,eks vet jeg hvor er.
wicky124 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 kan jo kjøre samlet fra oslo sentrum?parkeringa til oslo s kanskje?
Azeton Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Okey, Men jeg bor på furuset.. Rett ved siden av motorveien. Så det blir JET stasjonen ved furuset. hehe.. Man skal kreve litt! Ja, må nok stå opp tidlig som fy i morgen ja. Må kjøre noen andre til sandaker før jeg skal møte dere. jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå