muska Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Steffen... Det er ikke hjelmpåbud Vi drar tidlig 0830 fra Hobøl men kjører om Enebakk, Rælingen RV 120 til Lillestrøm... Smez er på banen fra kl 0830... Må kjøre opp banen å sette ut kjegler Dette med filming og bilder kan jeg ikke noe om så det kan Glenno organisere... Tusen takk Glenno
wicky124 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 om du skal til sandaker så er jo jeg på grefsen..så kan jo møte Glenno ved GS-bildeler?er vel samma veien vi må kjøre for å komme ut på motorveien (sånn nesten!)
tonyku Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Ny vær oppdatering Sang: Ole Brumm med Det snør, Det snør Det snør, det snør, tiddelibom. Det er det det gjør, tidelibom. Nå ligger jeg mye bredt en før, tiddelibom, Å huttemeg tu 5 cm snø, sinnsykt glatt, -1 Grad på Gardermoen Håper det ikke kommer for mye snø.
Glenno Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 kan jo kjøre samlet fra oslo sentrum?parkeringa til oslo s kanskje? Er det ved Akerbrygge/rådhuset ?
muska Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Været i Hobøl kl ca 1900 NÅ REGN.... har ikke sett noe snø.... +3 NeonM... Kl 11 går starten men tror ikke Smez blir direkte lei seg om han får litt hjelp Så det er bare å møte opp tidlig
muska Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Men da tar jeg kvelden... er det noe dere lurer på så er jeg på 45456131 Sees imorgen
Glenno Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Steffen... Det er ikke hjelmpåbud Vi drar tidlig 0830 fra Hobøl men kjører om Enebakk, Rælingen RV 120 til Lillestrøm... Smez er på banen fra kl 0830... Må kjøre opp banen å sette ut kjegler Dette med filming og bilder kan jeg ikke noe om så det kan Glenno organisere... Tusen takk Glenno Tja ikke mye peiling på filming sånn sett men kan sikkert prøve få organisert den biten på et vis. Da må alle med foto kamera og video si ifra etter føremøte slik at den kan la seg organisere litt. om du skal til sandaker så er jo jeg på grefsen..så kan jo møte Glenno ved GS-bildeler?er vel samma veien vi må kjøre for å komme ut på motorveien (sånn nesten!) Ja jeg og broder`n står på gsbildeler fram til kl 10 men da kjører vi også. Regner med det skal holde til å komme fram til kl 1100 på ringbanen? Hvor lang tid bruker vi fra gsbildeler til ringbanen? Sender deg en pm wicky124 så har du mob nr mitt.
SteffenM2 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Jeg tar med meg gul vest til meg selv iallefall, så ser dere iallefall at jeg driver med foto. Kan hende jeg skal filme litt også, så må evt. finne en grei plass til dette.
NeonMuffler Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 tar med hjelm uansett jeg da, siden den først ligger i bilen:D
Azeton Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Glenno: fra Gs til furuset rund 10min derfra til gardermoen ca. 30min.. så er det vel 10min igjen til ringbanen? 50min da
Glenno Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Jeg tar med meg gul vest til meg selv iallefall, så ser dere iallefall at jeg driver med foto. Kan hende jeg skal filme litt også, så må evt. finne en grei plass til dette. Nå spørte Muska meg om jeg kunne organisere dette men om du ønsker dette er det helt greit for meg SteffanM2 Om du leser innleggene litt over så ser du jeg foreslo å ha et foto/kamera møte rett etter føremøte. Vel si ifra om du ønsker organisere da SteffanM2?
Glenno Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Glenno: fra Gs til furuset rund 10min derfra til gardermoen ca. 30min.. så er det vel 10min igjen til ringbanen? 50min da He he 10+30=40min. Sendt wicky mob nr på pm. Jepp men da har vi et opplegg da
Azeton Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 ja, men ringbanen ligger ikke på gardermoen.. så jeg regna med 10min til derfra hvis du ser etter. 50min da. Men steffen skal jo ikke kjøre noen steder han. raskeste måten han kan forflytte seg på er vel sykkel. Men jeg sa til han at jeg skulle ta med kamera i morgen til han også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå