Azeton Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Hehe, du fikk bilde av bilen min ja.. ikke så rart så mye som jeg kjørte Nei.. var hyggelig folk der. det skal dere ha.. hadde følge hele veien til jeg var 3 min fra hjemmet mitt jeg av Glenno og broren Er ikke noe problem å klippe ut små biter og slenge de beste bitene sammen. eller bare ta alt. Tar meg f.eks 10min å klippet ut biten der bilen brenner
The_transporter Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 få med alt a så kan jo folk klippe ut det de ikke vil ha med selv
Gunnar Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Oioi, ser moro ut. Synd man ikke fikk sjansen til å bli med.. Dere kan jo bruke overskuddet til å dra i gang enda et treff med litt mer sikrede økonomiske rammer? Oppmøtet blir sikkert enda bedre neste gang, så gode som tilbakemeldingene her er..
Azeton Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Det kan jeg gjøre.. Men trenger upload plass da. kan se hvordan det er med megaupload div. sider.. Men, da må klippet deles opp slik at de blir i nedlastbare størrelser
bzzlink Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Tusen takk for morsom dag. Detta skal gjentas, det er helt sikkert. Jeg måtte desverre dra før premieutdelingen. Bildene som ble tatt med mitt kamera ligger her http://picasaweb.google.no/bzzlink/Bimm ... Gardermoen Takk til du som tok bilder av bilen min, og han (jeg er ikke så flink til å få med meg navn) jeg fikk låne en autofil t-skjorte til å tørka av setene mine etter toppløs kjøringa.
The_transporter Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 bruk x da vel? jeg har bra linje.. så om du deler den med meg så kan den stå på heløe døgnet så alle kan laste den ned
Spaceout Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Kan uploade på x jeg også. Har ok linje og laster ikke så mye ned plus at pc'en står på hele dagen.
smez Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Det kan jeg gjøre.. Men trenger upload plass da. kan se hvordan det er med megaupload div. sider.. Men, da må klippet deles opp slik at de blir i nedlastbare størrelser det er gull megauplod er greit..
Odin Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 har noen bilder av den fæle 316en?? e36 stasjonsvogn ??? dårlig eller ikke jeg tar imot alle
smez Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 http://picasaweb.google.no/bzzlink/Bimm ... 8404990146 er dette tatt på panseret mitt? hmm dfet fikk jeg ikke med meg
muska Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 Gunnar... Om det er dine ønsker så er det greit... Det er dine penger så hva du gjør med dem er opp til deg Smez... Mye du ikke får med deg
JanE24 Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Heisann folkens! Jeg har redigert det jeg har av video, lastes inn på Photobucket'en nå, tar tid, men den blir å se snart! Blir en forsmak av det som kommer, for dette er stort sett video inne på dashbordet på E23'en (Yes, det er et kamera under all Gaffatapen Men ble en grei film! Dere som har litt video kan sende det til midnightnambla@hotmail.com , så skal jeg prøve å få til en fet film når jeg får god tid til å redigere! Takk for et knalltreff!
Mikke1981 Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Takk til du som tok bilder av bilen min, og han (jeg er ikke så flink til å få med meg navn) jeg fikk låne en autofil t-skjorte til å tørka av setene mine etter toppløs kjøringa. Var nok meg som tråde til med litt hjelpe (t-skjorte)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå