muska Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 Tusen takk for kjempekoselige tilbakemlder Klart vi skal ha flere treff... Få en dato så tar jeg det derifra Været og kulden kan jeg dessverre ikke gjøre noe med men syntes vi var heldige denne gang... En ting er sikkert.. Strømaggregatet er med neste gang samt kokeplate for VARME pølser og annet VARMT drikke Kom gjerne med forslag Og tusen takk til dere som stilte opp som deltakere og funkjonærer
wicky124 Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 dropp varme pølser og skaff kebab..mye morsommere..bmw + kebab = sant...
muska Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 Wicky...Tenkte det lettvint jeg da... men du står åpent til å oranisere kebab
Glenno Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Oioi, ser moro ut. Synd man ikke fikk sjansen til å bli med..Dere kan jo bruke overskuddet til å dra i gang enda et treff med litt mer sikrede økonomiske rammer? Oppmøtet blir sikkert enda bedre neste gang, så gode som tilbakemeldingene her er.. Var jeg i dialog med Muska igår noe begrenset tlf møte men. Uansett tror jeg vi skal videre finne ut av det. Ringbanen var jo i utgangspunktet noe Smez har dratt igang, med hjelp fra Muska. Joda, sikkert sitt forgreninger fra drm treffene så skal prøve hjelpe Smez og Muska med med det jeg kan bidra med med. Så hvordan ting kan bli enda bedre neste treff er dette opp til folket avgjøre mye vil jeg tro?
wicky124 Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 jeg er iallefall med neste gang...men skal klare å møte ett par timer tidligere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå