Sir Hofstad Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Da det er mulig jeg henter en E36 for ombygging vil jeg høre om noen kan være interessert i motoren? Ca 200k og kan prøves i bil ved interesse. Kan leveres rimelig på palle. Seriøst interesserte takk
Tsbusa Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Kan være int i motor og gear. Send meg info og pris på PM!
Sir Hofstad Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 Jeg er interessert! Pris? kan snakkes i morgen tsbusa: skal holde deg oppdatert, blir sikkert flere motorer etter hvert uansett
Ond Racing Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Trenger en sånn motor nå med en gang! Er det med eller uten vanos? Betaler kontant uten noe tull. Trond. 91894771
Sir Hofstad Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 M50b25 uten vanos... Har ikke mulighet til å selge før evt demontering osv Uansett snakker vi noen uker frem i tid, men kunne sikkert blitt enige om pris , levering osv...
Eirikhand Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 eg er intrisert i motor og gir, men skulle hatt den kjapt. ca pris??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå