The_transporter Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 så nettopp på discovery... var reklame for terra... de KNUSTE en e38 :@ fyyy søren... det er det VÆRSTE jeg har sett... de kunne brukt en fiat eller noe i det minste.. tenkte jeg bare skulle dele det med dere...
opt Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Så den akkurat selv, er helt sikkert triksa til, men liker ikke Terra for det Fy skam
e39530dt Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 var ikke noen e38 det der nei... er en e32 skammelig er det uansett
Sir Hofstad Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Kjører en E30 i kollisjonstest på en annen reklame for tiden også...
The_transporter Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 my bad ser like ut på avstand da og har ganske liten tv
opt Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 sånn i ettertid kan vi vel si de har fått sin straff
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 de bruker jo en e36 coupe med m3 speiler, 6er og alt i den reklamen om han som må bruke belte på alt... den reklamen som vant den konkurranse greia... og på et bilde ser de faktisk ut som om de har vraka den òg!
Dr_S Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Det er vel umulig å se hva slags bil som ligger der taka..
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 men hvis du stopper bildet, ser det ut som en bmw mener nå jeg... både på listene og man kan se det er en 2 dørs!
conan Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Hehe. Etter og ha loppa kommunene til 4 stk godtroende og naive høyre ordførere for sparepengene dems i ørten år fremmover har di råd til og herpe mange bmwer. Hehe, må bare le as. Er det flere som har oppdaget at ikke stoltenberg har ytret så mange ord i denne saken?!
bmwj Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Han driter seg jo ut bare han ser på et tv-kamera han, så han har sikkert insett at det er best at han bare holder kjeften sin igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå