Stephan.s Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Madammen driver og spiller WoW, og hennes gamle F-S Amilo 1.xx Ghz med 512ram og ATI x-press 200 drar ikke stort for å si det slik. Har akkurat formatert hennes, men enda hakker alt som er av animasjon. Til og med flashsider sliter, så den har jeg gitt opp. Prøver å overtale henne til å handle ny maskin om dagen. Men når det kommer til damer så legger de heller 10000 på klær enn en PC
Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 Har bud på 6... Hvilken hastighet kjører hun på? Sjekk ved å gå inn på strømegenskaper og se at den står på: alltid på, når du spiller. Står den på bærbar,maks batteri osv kjører den mye lavere hastighet
Stephan.s Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Alt er satt til det best performance tenkelige både på maskin og system. Men nå skal det da sies at det mangler dog div drivere etter formateringen. Har bare ikke hatt ork til å sitte å laste ned alt ekstra-utstyret av drivere Alt det vitale er dog på plass. Skal se om jeg får slengt inn ett bud Johnny, må bare høre hvor villig hun er til å kjøpe maskin nå.
Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 Skulle holde med x200 på WOW Er ikke Crysis akkurat...
Sir Hofstad Skrevet November 6, 2007 Forfatter Skrevet November 6, 2007 Takket nei til 6, så da er det ikke noen bud inne.
uttis Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 http://www.siba.no/index.aspx?Identifie ... e92898018d er det ikke denne a
Sir Hofstad Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Leser du hva min inneholder og hva SIBA sin inneholder ser du det blir som å sammenligne 316 og 325 Spiller ingen rolle da den blir beholdt...
Anbefalte innlegg