Gå til innhold

Hvem er på Bilgalleri.net fra Bimmers.no?

Toro
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vurderte å opprette profil på bilgalleri.net, men ante ikke at det var sånn fjortis-stemming :o

Bra jeg lot det bli med tanken da ;) Forøvrig pene biler dere har folkens. Skulle stemt hvis jeg kunne....hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fjernet min fra bilgalleriet også, da jeg ga middels biler 3 (det står at 3 er middels) fikk jeg så mange ufortjent dårlige karakterer i retur at jeg ikke gadd å være med lenger. Helt vanlige biler som er vanlig vedlikeholdt har gjennomsnittskarakter på langt over 6. Det er faktisk den barnsligste siden jeg har sett. Dette har jeg skrevet før, men av en eller annen merkelig grunn er innleggene mine forsvunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekkZ3:

hvis det er Z3 n din du mener får ufortjent dårlig karakter, så stemmer jo det med hva folk mener om Z3 .. at den ikke er noe spesiellt fin akkurat :)

ser at gamlebilen min er på en 15 plass av alle BMW bilene der, ikke verst.. men den er ikke min lenger, bare at jeg bygde den ..

E46 er sammen med E39 og E38 noe av det fineste BMW har laget,

min liste blir slik:

nr 1: E31

nr 2: E38

nr 3: E46

nr 4: E39

litt åff topikk dette men men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekkZ3:

hvis det er Z3 n din du mener får ufortjent dårlig karakter, så stemmer jo det med hva folk mener om Z3 .. at den ikke er noe spesiellt fin akkurat :)

ser at gamlebilen min er på en 15 plass av alle BMW bilene der, ikke verst.. men den er ikke min lenger, bare at jeg bygde den ..

E46 er sammen med E39 og E38 noe av det fineste BMW har laget,

min liste blir slik:

nr 1: E31

nr 2: E38

nr 3: E46

nr 4: E39

litt åff topikk dette men men ;)

Det er ikke det de fleste mener om Z3, det må være en del av dere BMW gutta da. Jeg fikk faktisk en tredjeplass på sportsbiltreffet i Kvinesdal i april 2007 i åpen klasse (alle merker, ikke åpen bil), der var mange tøffe biler , bl.a mange Ferrari, der var det publikum som stemte. 1 plassen i åpen klasse gikk til en Lamborghini Gallerdo, andre til Granadaen med ca 2000 hk som ble vist i autofil, og altså tredjeplassen til meg. Dessuten hadde jeg kjempekarakterer på bilen på bilgalleriet helt til jeg begynte å stemme på andre. Jeg gav 3 til biler som var middels og det var da hevnaksjonene kom. Jeg gir gjærne 5 til en bil jeg ikke liker om den er spesiell og velholdt. Jeg gir ikke 7 til en tøff bil som er nedslarvet, og en helt vanlig bil som ikke er gammel og som det ikke er gjort noe meget spesielt med kan aldri få en 7'er. På bilgalleriet får jo f.eks en Hiace mange syvere, kommentarene er slik som :det er den kuleste varebilen jeg har sett osv. Hvor gamle kan de være?

GUNNAR : Der var den jo, kan det være alzheimer inne i bildet mon tro? Kom ikke på at det var to tråder om temaet, og det værste er jo at det var jeg som startet den.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...