marius paulsen Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 vurderer å selge interiøret som står i min e39. den kommer opprinnelig fra en svensk 2002modell 525 m-sport men jeg hentet det til landet for ca et år siden. inredningen er brukt tilsammen i ca 100000km men er ikke slitt,er stort sett bare førersetet som er brukt. setene har stoff i midten og alcantara på sidene.man sitter meget godt i disse. det er selfølgelig setevarme,passer til biler med nedfellbart baksete.det er også skipose.dette er da til en sedan.følger også med dørtrekk! dette vurderes solgt og prisen er 9900kr.frakt kan ordnes. (bildene er av et likt intriør men ikke min bil)
KBF Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Hadde jeg bare hatt penger så hadde dette vert solgt ASAP!
2mMy Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 selvfølgelig selger du noe sånt når jeg ikke har penger! FY deg!!
budda1 Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Passer dette også til biler uten nedfellbart baksete.
marius paulsen Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 Passer dette også til biler uten nedfellbart baksete. burde vel la seg gjøre men dette vet jeg ikke sikkert! du trenger vel noen fester og bolter men det burde vel være en fin oppgradering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå