øystein andre Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 litt usikker på hvor jeg skulle legge denne her men prøver meg her, har en 525 shadowline 24v som akuratt står til rustsveising.. da blir den helt rustfri men hva er riktig pris viss jeg skal selge den? 525 24v shadowline 91 mod godt 280 000 ca m5 kanalskjørt rieger frontleppe diamantsort nesten på grensa til mørk koksgrå nye polyforinger i bakstilling 17 rondellfelger 8,5 brede nytt senkesett fra f/k 40mm m ratt m girkule short shift noe som vet slik ca hvor mye den kan være verd?
øystein andre Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 en bulk på pansere, ser den bare fra en viss vinkel glemte si det er hvite blinkere rundt hele bilen, angel lykter sort innteriør, med mørke grå stoler, førersete er slitt (som vanli) ellers er det meget pent når bilen er ferdig sveisa nå om noen dager, så er den rustfri :) rullgardin, el ruter speil og soltak nå har jeg fått med alt, riktig pris på denne ville være?
shibby Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Jeg kan gi deg 20:D fra spøk til revolver, tror litt over 30 en plass hadde gjort seg. send meg en pm når du veit hva du skal ha for den:) gjerne hvor du bor og noen bilder også
øystein andre Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 prøver her men jeg får liksom ikke til er litt amøbe på data hvordan gjør jeg det?
øystein andre Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 litt bilder av bilen komikke noen bilder her
øystein andre Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 shibby skrev: Jeg kan gi deg 20:Dfra spøk til revolver, tror litt over 30 en plass hadde gjort seg. send meg en pm når du veit hva du skal ha for den:) gjerne hvor du bor og noen bilder også er det ikke mere verd tro? tror jeg sitter på gull jeg vettu neida, men er det deriøst ikke verdt mer? her mangler angel lyktene da
shibby Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 burde vel greie å få til 35 på den iallefall:) Hvor i landet holder du til? jeg er på utkikk etter 525:)
øystein andre Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 åndalsnes er ikke helt innstilt på noe salg enda, men det kan vurderest til rett pris er egentli ganske fornøyd med den, men kunne tenkt meg en som gikk litt bere
øystein andre Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 må da være noen bmw kjennere som vet hva disse egentli ligger på i pris
ingard Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Liker shadowline, og det trekker opp. Og kan du garantere og vise fram at det er lite rust, kunne jeg nok ha gitt 30000 til 35000. Slitt interiør trekker ned.
oldetek Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 ville no ikkje lagt den ut for under 40 000,- må jo ha litt prutningsmon:)
øystein andre Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 vist jeg hadde smekka inn ett m5 skinninnteriør i den før eventuelt salg, hadde det dradd prisen opp noe? har ikke så god greie på priser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå