Oppheimen Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 må ha ny spiller i bilen... har anlegg som spiller greit, men min råttne VDO spiller klikker hele tiden... nå vil jeg ha noe skikkeli men ikke over 5000,- noen som har noen forslag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KAHenriksen Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 jeg er fan av pioneer spillerne. de har i alle prisklasser. her har du lista over spillere: http://www.pioneer.no/no/products/25/12 ... l?__QSUB=5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Pioneer og Alpine er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppheimen Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 noen som vil kalle meg idiot viss jeg kjøper denne? http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... hp?id=1610 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Neppe. men om du vil ha noe som er litt mindre "bling" kan du kjøpe Pioneer 88RS den er med samme innmat, men uten Blåtann. Den koster også en 1000lapp mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KAHenriksen Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 det er en meget lekker spiller spør du meg. prisen er kanskje noe stiv, så 88rs er nok ikke et dumt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Regner med den skal i en BMW så ville satset på noe med amber lysfarge, altså samme som i intrument å brytere i bilen. Alpine har noen spillere med den "rette" fargen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Har Pioneer DEH-P9800BT selv. Kanonspiller på alle mulige måter. MEN: 1 stort minus: passer ikke dashen i BMW'en med tanke på at spilleren har blått bakgrunnslys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 noen som vil kalle meg idiot viss jeg kjøper denne?http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... hp?id=1610 Vil bare føye til at hvis du skal vurdere en slik spiller til 7000, så hadde jeg faktisk heller gått noen lapper opp igjen og funnet meg en O.K Indash-DVD spiller. Riktignok min mening da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 har pioneer sjøl....og det eneste negative jeg har å si er at spole funksjonen på cd'er er noe av det mest idiotiske jeg har hvert borti.....i stede for å spille lyden fort spiller den litt og litt( hakker) så blir umulig å høre hvor i sangen du er =P regner med at dette er rimelig annoying for folk med mp3 cd'er som har et langt jævla spor på flere timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå